سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
بازدید خواهران طلبه اراکی از دانشگاه ادیان و مذاهب

حوزه/ جمعی از خواهران طلبه اراکی با حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این دانشگاه با دکتر اعظم خوش‌صورت رئیس دانشکده زن و خانواده دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر اعظم خوش صورت در دیدار با جمعی از طلاب خواهر اراکی، ضمن معرفی دانشکده زن و خانواده دانشگاه ادیان و مذاهب و با اشاره به موفقیت‌های کسب‌شده از طرف این دانشکده در سطح کشور و عرصه بین‌الملل، بیان کرد: بحث زن و خانواده یکی از دغدغه‌های مهم رهبری معظم انقلاب اسلامی است و همه ما وظیفه داریم تمام تلاش خود را جهت عمل به منویات رهبری و رفع این دغدغه‌ها به کار گیریم.

رئیس دانشکده زن و خانواده همچنین افزود: با توجه به حساسیت و اهمیت بحث زنان و خانواده نیاز است همه صاحب‌نظران این حوزه وارد عمل شده و به این مهم بپردازند.

دکتر خوش‌صورت ادامه داد: دانشکده زن و خانواده دانشگاه ادیان و مذاهب آمادگی دارد با همکاری همه اندیشمندان و صاحب‌نظران افق‌های جدیدی را به روی علاقمندان حوزه زن و خانواده باز نماید.

رئیس دانشکده زن و خانواده بیان کرد: حوزه‌های علمیه نقش ویژه‌ای در رفع نیازمندی‌های فکری و اعتقادی جامعه دارند و ما در این دانشکده از حضور خواهران طلبه استقبال می‌کنیم.

در ابتدای نشست حجت‌الاسلام‌دهقان معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده زن و خانواده نیز با بیان اهمیت پرداخت عالمانه به مسائل زنان در جامعه معاصر انواع رویکردهای علمی در این حوزه را برشمرد و با تأکید بر حضور طلاب مستعد در این عرصه برخی از مسائل اجتماعی زنان و خانواده که نیازمند فعالیت علمی و پژوهشی است را مرور کرد.

در پایان این دیدار دکتر اعظم خوش‌صورت رئیس دانشکده زن و خانواده دانشگاه ادیان و مذاهب به سوالات حاضرین پاسخ داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha