سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
رستاخیز

حوزه / امام جمعه بخش شیبکوه بر تبیین گفتمان «مقاومت» برای مقابله با گسترش گفتمان «سازش» در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام رستاخیز امروز در خطبه‌های نماز جمعه بخش شیبکوه که در مصلی مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، با تاکید بر این نکته که جهاد تبیین در مسیر استمرار انقلاب باشد، اظهار کرد: استمرار انقلاب یعنی ما هدف‌های انقلاب و همه نیازهای امروز و فردا که ما را به هدف می‌رساند در نظر بگیریم و این نیازها را به هر شکلی که می‌توانیم تأمین کنیم. هدف‌های انقلاب یعنی پیشرفت کشور، تحقق عدالت اجتماعی، اقتدار، تشکیل جامعه اسلامی و در نهایت رسیدن به تمدن اسلامی است.

وی، با بیان این‌که دشمن با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای، افکار عمومی و فکر جوانان ما را هدف قرار گرفته است، تصریح کرد: میلیاردها دلار هزینه می‌کنند تا بتواند ملت ایران را فریب دهد.

امام جمعه بخش شیبکوه با ذکر این نکته که با دشمن در چند عرصه در حال مبارزه هستیم، خاطرنشان کرد: دشمنی اقتصادی و رسانه‌ای مهم‌ترین ابعاد مبارزه با دشمن است؛ ما می‌توانیم با جهاد در مقابل هر دو دشمن ایستادگی کنیم و به فضل الهی به پیروزی برسیم.

باید در راستای تبیین گفتمان «مقاومت» گام برداشت

حجت‌الاسلام رستاخیر، گفتمان جبهه مقاومت را کارآمد دانست و عنوان کرد: امروز به وسیله جنگ رسانه‌ای و جریان تحریف به دنبال برجسته‌سازی گفتمان «سازش» هستند، به همین جهت باید در راستای تبیین گفتمان «مقاومت» گام برداشت.

وی اظهار کرد: در مساله فلسطین، هر موقع که مقاومت کردند، به دشمن امتیاز ندادند؛ اما هر جا که رهبرانشان تن به سازش دادند دشمنان امتیازات بیشتری گرفت.

امام جمعه شیبکوه با بیان این نکته که، امروز گفتمان مقاومت توانسته جلوی مستکبران و نقشه‌های شوم صهیونیسم ایستادگی کند، افزود: به همین دلیل است که مستکبران دشمن درجه یک خود را جمهوری اسلامی ایران می‌دانند. چراکه جمهوری اسلامی توانست گفتمان مقاومت را در سطح جهان مطرح و گسترش دهد و این مقاومت جلو خواسته‌های نامشروع و منافع مستکبران جهان را گرفته است.

در مذاکرات وین توپ در زمین آمریکا است

حجت‌الاسلام رستاخیز بیان کرد: در مذاکرات وین توپ در زمین غرب و آمریکا است. غرب می‌داند تنها راه عوض کردن میدان بازی جنگ رسانه‌ای و کشاندن موضوع میان افکار عمومی است.

وی ادامه داد: رسانه‌های غربی با دو کلید واژه «نزدیک بودن توافق» و «محدود بودن زمان»، می‌خواهند به افکار عمومی القا کند که غرب به ویژه آمریکا آمادگی کامل برای توافق دارد، اما این طرف ایرانی است که با محدود بودن زمان حاضر به اتمام مذاکرات نیست.

امام جمعه شیبکوه گفت: غرب بویژه آمریکا به دنبال این هستند که در مذاکرات امتیاز بیشتری بگیرند، لذا کشورهای غربی بدانند که جمهوری اسلامی ایران از مواضع صریح و منطقی خود هرگز کوتاه نخواهد آمد.

انتهای پیام / ‏‬

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha