جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
ژورنال کلاب

حوزه/ نشست پژوهشی «جایگاه خانواده در سبک زندگی اسلامی و ایجاد حیات طیبه از منظر قرآن کریم» به صورت حضوری و برخط برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، صدیقه طاهری، صبح امروز، در نشست پژوهشی با عنوان «جایگاه خانواده در سبک زندگی اسلامی و ایجاد حیات طیبه از منظر قرآن کریم» با اشاره به مؤلفه‌های انتخاب عنوان، گفت: چکیده باید از یک پاراگراف تشکیل شود و شامل جمله موضوع، پشتیبان، و نتیجه و حول یک موضوع باشد. روش تحقیق در چکیده نیز غالباً در آخر بیان می‌شود.

وی ضمن بررسی مقدمه مقاله و بیان ایرادات آن اظهار کرد: عنوان باید در مقدمه توضیح داده شود، که این امر صورت نگرفته است ضمن اینکه در مورد سبک زندگی اسلامی هیچ مطلبی از بزرگان دین بیان نشده است.

در ادامه طاهری در قالب پاورپوینت به ادامه نقد مقاله پرداخت و گفت: ساختار مقاله آن گونه که باید نیست، پس از هر تیتر باید توضیحاتی در حد یک جمله توسط مؤلف ذکر شود و سپس مطالبی از نویسندگان دیگر نقل شود؛ مطالبی که به نقل از نظریه پردازان نوشته شده است نیز باید با بیان کلام بزرگان دین تأیید شود و شاهد مثال‌ها مشخص شود.

وی با بیان اینکه مقاله از منابع معتبری استفاده نموده است، افزود: در متن مقاله باید بحث سبک زندگی اسلامی تکمیل شده و با ایجاد حیات طیبه ارتباط دهی به خوبی صورت بگیرد و یک موضوع کامل بررسی گردد.

گفتنی است، نقد مقاله با عنوان"جایگاه خانواده در سبک زندگی اسلامی و ایجاد حیات طیبه از منظر قرآن کریم" در قالب ژورنال کلاب و از اقدامات طرح فاخر مدارس علمیه خواهران استان اصفهان است که توسط گروه شهید حججی شامل مدارس رضویه، حضرت زهرا (س)، فاطمیه اندان، فاطمه الزهرا خمینی شهر و مدرسه النجیبیه کوشک به صورت حضوری در مدرسه علمیه الزهرا (س) خمینی شهر و برخط بر بستر سامانه سیما برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha