جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
ق

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان، با اشاره به حمله روسیه به اوکراین، گفت: اوکراین با طناب پوسیده آمریکا به داخل چاه رفت و مردم این کشور از ترس به داخل پناهگاه رفته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی عصر دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ در مراسم تجلیل از ایثارگران قاری و حافظ قرآن کاشان، در سالن اجتماعات بنیاد شهید امور ایثارگران این شهرستان، پیامبر اکرم (ص) را فرشته نجات بشریت و عامل پیاده نمودن عدالت و آزادی در جهان دانست و گفت: رسالت پیامبر اکرم مبارزه با ظلم و پیاده نمودن عدالت در جامعه بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با اشاره به حمله روسیه به اوکراین، گفت: اوکراین با طناب پوسیده آمریکا به داخل چاه رفت و مردم این کشور از ترس به داخل پناهگاه رفته اند.

وی، با بیان اینکه دنیا روی سر نیزه نشسته است، یادآور شد: عدالت فراگیر فقط به دست منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اتفاق خواهد افتاد.

امام جمعه کاشان، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را بر اساس فرمایش امام راحل زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) دانست و گفت: وجود اندیشه امام راحل در مقام معظم رهبری نیز باعث می‌شود، کشور از بحران‌ها عبور کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان پس از تجلیل از قاریان و حافظان برتر ایثارگر، با حضور در سالن ورزشی بنیاد شهید و ایثارگران این شهرستان با جانبازان ورزشکار دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha