یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قریشی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: باید تلاش کنیم در مدیریت‌های خرد و کلان تقوا را رعایت کنیم، چرا که تقوا، ملاک ارزش گذاری است و باید همه ما باید تقوا را به عنوان محور اصلی زندگی بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در تکریم و معارفه امام جمعه نقده که امروز در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مسأله تقوا و خداترسی محوری‌ترین مسأله اسلام و یکی از شرایط قبولی اعمال است.

وی با بیان اینکه خطیب جمعه وظیفه دارد تا مردم را به تقوای الهی دعوا کند، ادامه داد: باید تلاش کنیم در مدیریت‌های خرد و کلان تقوا را رعایت کنیم، چرا که تقوا، ملاک ارزش گذاری است و باید همه ما باید تقوا را به عنوان محور اصلی زندگی بدانیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی مطرح کرد: همه مقام‌ها و پست‌ها موقتی است و مسئولان لازم است تا در مسیر خدمت به مردم، نسبت به رعایت تقوا حساس باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اهمیت نماز جمعه در قرآن کریم، تصریح کرد: این عبارت قرآن که "اگر ندای نماز جمعه شنیده شود، باید به سمت آن قدم برداشت و اینکه خرید و فروش در زمان اقامه نماز نهی شده است"، نشان از اهمیت والای نماز جمعه دارد.

وی با بیان اینکه نقده شهری مجاهد و انقلابی است، گفت: مسئولان ضمن توجه به وحدت و یکپارچگی در این شهرستان لازم است تا اختلافات را کنار بگذارند و تقوای الهی را ملاک قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: اتحاد و یکپارچگی یکی از مطالبه‌های مهم مقام معظم رهبری است و هر کس بخواهد ندای اختلاف و تفرقه سر دهد، خواسته یا ناخواسته در میدان دشمن قدم برداشته و این حرکت محکوم است.

حجت الاسلام‌والمسلمین قریشی در پایان ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام ابراهیمی، برای حجت‌الاسلام فصیح‌نیا امام جمعه جدید نقده از درگاه خداوند متعال طلب سربلندی و موفقیت نمود.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha