دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
اسماعیل نیا

حوزه/ امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: هیچ مشورتی با امام جمعه در خصوص انتصابات نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل نیا در خطبه‌های نماز جمعه که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای نماز جمعه بندر لنگه برگزار شد، با اشاره به تفسیر آیه ۱۵ سوره زمر «فَاعْبُدُوا مَا شِئْتُمْ مِنْ دُونِهِ ۗ قُلْ إِنَّ الْخَاسِرِینَ الَّذِینَ خَسِرُوا أَنْفُسَهُمْ وَأَهْلِیهِمْ یَوْمَ الْقِیَامَةِ ۗ أَلَا ذَٰلِکَ هُوَ الْخُسْرَانُ الْمُبِینُ»، اظهار کرد: خداوند بزرگ در این آیه خود باختگی را از بزرگترین خسارت ها بیان می دارد. کسی که خود یا اهل و نزدیکان خود را ببازد ضرر کرده است. مراد از خود باختگی واقعی هم باختن در صحنه قیامت است ،یعنی سود و زیان واقعی در قیامت معلوم می شود.

وی با اشاره به یازدهم شعبان میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، گفت: باور داشتن به توانمندی جوانان راه حل مشکلات است و هر کار که به جوانان اعتماد شده است اقدامات بزرگی نیز رقم زده شده است.

امام جمعه بندرلنگه با اشاره به نیمه شعبان، خاطرنشان کرد: به کمک مسئولان و مردم سراسر شهرستان غرق در شادی خواهد بود.

اردوی راهیان نور فرصتی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان است

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور، بیان کرد: باید با استفاده از اردوی راهیان نور برای نوجوانان، فرهنگ دفاع مقدس را به این نسل منتقل کنیم تا همچنان غیرت در جامعه ما زنده بماند.

وی با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری، گفت: معظم له در این دیدار فرمودند: «قدرت ملی برای هر کشوری حیاتی است هر ملتی اگر استقلال سرافرازی و استفاده از منابع حیاتی بر مبنای اراده خود و ایستادگی در برابر خواسته های دیگران را میخواهد باید قوی باشد و گر نه در حالت ضعف و ذلت و ترس، مدام نگران طمع ورزی بیگانگان خواهند بود». این بیانات نشان دهنده نگاه بلند مقام معظم رهبری و حمایت قاطع ایشان از جوانان دانشمند و انقلابی است.

امام جمعه بندرلنگه اعتماد مقام معظم رهبری به جوانان را یکی عامل‌های اصلی اقتدار، جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: حضور جوانان برای استمرار مسیر پیشرفت ضروری است و امیدوارم نهایت استفاده از این ظرفیت عظیم برده شود.

وی، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به نمازگزاران پاکستان، ابراز کرد: چندی پیش دو تن از مدافعان حرم توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

ایران فضایی هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم بود

حجت الاسلام اسماعیل نیا اظهار کرد: خبر پرتاب ماهواره سنجشی، اطلاعاتی نور ۲ توسط سپاه مقتدر و قهرمان و قرار گرفتن آن در مدار ۵۰۰ کیلومتری زمین، قابل قدردانی است، چراکه ایران اسلامی را به عنوان تنها کشور اسلامی دارای این دانش و موفقیت در تاریخ ثبت کرد.

وی، ایران فضایی را هدیه نگاه بلند مقام معظم رهبری و حرکت جهادی سپاه پاسداران به مردم ایران دانست و بیان کرد: دشمن با تحریم حداکثری ظالمانه خود سعی داشت موتور پیشرفت ایران اسلامی را در زمین متوقف کند؛ غافل از اینکه پاسداران جوان، عالم و انقلابی با اعتماد به توان داخلی می‌توانند سینه آسمان را بشکافند و با حرکت جهادی ماهواره پیشرفته خود را در فضا قرار دهند.

امام جمعه بندرلنگه خاطرنشان کرد: بازتاب گسترده این خبر در رسانه های بزرگ دنیا حکایت از بزرگی این موفقیت دارد. این موفقیت را به ملت شریف ایران و پاسداران عزیز تبریک عرض می نمایم.

در انتصابات شهرستانی هیچ مشورتی با امام جمعه نشده است

حجت الاسلام اسماعیل نیا، با ذکر این نکته که برای مسئولین منصوب شده بندرلنگه آرزوی توفیق دارم، گفت: نکته ای که از جهت شفاف سازی باید عرض کنم این است که در انتخاب مسئولان، هیچ مشورتی با بنده نشده و البته مبنای بنده عدم دخالت در انتخاب نیرو هاست.

وی با ذکر این نکته که توصیه کلی بنده استفاده از نیرو های جوان، انقلابی و بومی است، ابراز کرد: تا کنون مطالبات مردم در حوزه انتصابات برآورده نشده است؛ چراکه که ظاهرا منافع برخی افراد با استفاده از این نیروها در خطر می افتد به همین جهت جامع عمل پوشیده نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha