سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
ر

حوزه / همایش بزرگ مربیان و فعالان قرآن کریم همراه با تجلیل از پیشکسوتان سنتی جلسات قرآن، در کاشان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در کاشان، همایش بزرگ مربیان و فعالان قرآن کریم همراه با تجلیل از ۱۴ نفر از پیشکسوتان سنتی جلسات قرآن شامگاه جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و جمعی از مسئولان در سالن شهدای پاسدار این شهر برگزار شد.

در این مراسم، آیت الله عباسعلی سلیمانی با تقدیر از اتحادیه کانون های قرآنی شهرستان کاشان، اظهار داشت: بعضی ها بر این باورند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش صرفا کارهای امنیتی انجام می دهند، در حالی که فعالیت های فرهنگی آنها بر کارهای امنیتی و نظامی غلبه می کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه جلسات قرآن کریم نقش آفرین اهداف قرآنی در جامعه می باشد، پشتوانه های مردمی فعالیت های قرآنی را موجب پایداری و ماندگاری بیشتر این فعالیت ها دانست و گفت: تجلیل از فعالان قرآنی قدمی مثبت در جهت ترویج معارف قرآن کریم می باشد.

وی با بیان اینکه فضای جامعه باید قرآن محور باشد، ابراز امیدواری کرد که با شرکت در جلسات قرآنی بتوانیم از ارزش های معنوی و عرفانی این کتاب ارزشمنمد الهی بیش از پیش بهره مند شویم.

مهدی آقا بیگی، از مجریان برتر رسانه ملی نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ارائه مطالبی پیرامون راهکارهای افزایش فن بیان و ارتباط موثر در جامعه، گفت: فن بیان و سخنرانی به برکت حضور مستمر در مکتب، جلسات و محفل های قرآنی شکل می گیرد.

در پایان پس از تلاوت آیاتی از قرآن توسط حاج احمد ابوالقاسمی قاری بین المللی کشور، اجرای سرود و سخنرانی سردار دقیقی از فرماندهان دوران دفاع مقدس پیرامون نقش قرآن در سبک زندگی اسلامی، از ۱۴ نفر از پیشکسوتان سنتی جلسات قرآنی کاشان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha