دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه رودسر

حوزه/ حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که تحقق شعار سال با تبلیغات و بنرسازی‌ها حل نمی‌شود، بلکه در میدان عمل باید شعار سال را تحقق بخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزار ی حوزه از گیلان، حجت الاسلام تقی روحانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رودسر با دعوت به رعایت تقوای الهی و تاکید بر استفاده حداکثری از روزهای باقی‌مانده ماه شعبان، گفت: ارتحال آیت الله ری‌شهری، آیت الله رودباری و حجت الاسلام والمسلیمن فقیه نی ریزی را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، رهبر انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه و مردم شریف ایرن تسلیت عرض می‌کنم.

وی به مردمی بودن این علمای بزرگوار اشاره کرد و افزود: سال‌های متمادی باید حوزه‌های علمیه تلاش کنند تا یکی مثل آیت الله ری‌شهری یا آیت الله رودباری را به جامعه تحویل بدهند.

حجت الاسلام روحانی با تاکید بر تلاش مسئولین برای تحقق شعار سال رهبری(تولی؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین)، گفت: شعار سال بسیار هوشمندانه و دقیق توسط مقام معظم رهبری انتخاب شده است. معظم له فرمودند: اگر تولید رونق بگیرد بسیاری از مشکلات موجود جامعه حل می‌شود.

خطیب جمعه رودسر تصریح کرد: وقتی دانشمندان ایرانی واکس کرونا را تولید کردند، دنیا تعجب کرده بوده که با این حجم از تحریم، ایران چه طور به واکسن دست پیدا کرده است؟ این ثمره تولید دانش بنیان است.

وی ادامه داد: تولیدی که اشتغال ایجاد نکند، تولید نیست؛ یکی از مشکلات جوانان و عدم ازدواج آنان بیکاری است.

حجت الاسلام روحانی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند تحقق شعار سال با تبلیغات و بنرسازی‌ها حل نمی‌شود، بلکه در میدان عمل باید شعار سال را تحقق بخشید.

امام جمعه رودسر افزود: مقام معظم رهبری فرمودند سال ۱۴۰۰ با تلخی و شیرینی گذشت، و یکی از اتفاقات شیرین آن انتخابات ریاست جمهوری بود که در آن شرایط کرونایی و حجم عظیم تبلیغات دشمن که پای صندوق‌های رأی نیایند، اما به خوبی و عظمت و شکوه این انتخابات برگزار شد.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانات نوروزی فرمودند این دولت با وضعی که من مشاهده میکنم، با تحرّکی که رئیس‌جمهور محترم و همکاران ایشان دارند، ان‌شاءالله پیشرفت خواهد کرد. یعنی این شعار روی زمین نخواهد ماند به توفیق الهی. لکن هرچه بیشتر کار بشود، بیشتر تلاش بشود، بهتر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha