دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
سلمانی

حجت الاسلام سلمانی با اشاره تقارن آغاز ماه مبارک رمضان با آخرین روز از تعطیلات نوروزی گفت: به مسافران نوروزی توصیه می کنم در سفر به لذت‌های معنوی در کنار لذت مادی بپردازند و آرامش را هم در مباحث معنوی دنبال کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام مرتضی سلمانی از طلاب حوزه علمیه اصفهان که قریب به دو دهه گذشته وارد عرصه طلبگی شده و بیش از ۱۵ سال سابقه تبلیغ در عرصه های مختلف داشته، امسال به عنوان امام جماعت نمازخانه بزرگترین کمپ اسکان موقت(چادر)مسافران نوروزی اصفهان در باغ فدک مستقر است

مبلغ دینی مستقر در باغ فدک اصفهان در گفتگو با خبرنگار حوزه در اصفهان پیرامون رسالت خود در ایام نوروز ۱۴۰۱، گفت: برنامه های دینی و فرهنگی متعددی در ایام نوروز در باغ فدک اصفهان برای گردشگران برنامه ریزی شده است.

وی افزود: اقامه نماز جماعت، برگزاری مسابقه برای کودکان، مشاوره فردی و خانوادگی و ارائه مباحث دینی در زمینه احکام، بیان احکام و اداب معاشرت و صله رحم و آداب سفر از منظر اسلام از جمله برنامه‌هایی است که توسط ما در این مجموعه گردشگری اجرا می شود.

حجت الاسلام سلمانی با اشاره تقارن آغاز ماه مبارک رمضان با آخرین روز تعطیلات نوروزی، گفت: به مسافران نوروزی توصیه می کنم در سفر به لذت‌های معنوی در کنار لذت مادی بپردازند و آرامش را هم در مباحث معنوی دنبال کنند.

وی با تاکید بر آمادگی همه جانبه بقاع متبرکه و مکان های معنوی در مسیرهای سفر کشور عنوان کرد: خانواده‌ها در آستانه ماه رمضان زمینه کسب تجربیات معنوی و ارتباط با خدا را با حضور در مساجد ،حرم ها و امامزاده ها برای خود و اعضای خانواده فراهم کنند .

مبلغ دینی تاکید کرد: این تجربه‌های معنوی به صمیمیت خانواده‌ها کمک می‌کند و خود کنترلی و تقوا را هم بدنبال دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha