جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
محسن محمودی

حوزه/ امام جمعه موقت ورامین گفت: کشور در طول سال‌های گذشته در برخی مسائل دچار مشکلات مدیریتی و اقتصادی بوده و نباید عملکرد افراد، احزاب و جریان های سیاسی را به پای انقلاب و جمهوری اسلامی نوشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین گفت: مردم ایران در روز ۱۲ فروردین با رأی ۹۸.۲ درصدی خود به جمهوری اسلامی آری گفتند تا نظامی مبتنی بر آموزه‌های اسلامی در کشور مستقر شده و سلطه ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی در ایران خاتمه پیدا کند.

وی افزود: امروز با ورود به قرن جدید با لطف خداوند متعال و با وجود تمامی تهدیدها و تبلیغ‌های منفی دشمنان، ایران اسلامی موفقیت‌ها و دستاوردهای فراوانی به دست آورده و با مطالعه یک قرن گذشته تاریخ ایران، می‌توان به خوبی این دستاوردها را در ابعاد مختلف مشاهده کرد.

محمودی اظهار کرد: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایران در همه ابعاد، حرف اول را در منطقه می‌زند و همواره باید شکرگذار نعمت انقلاب بود.

وی با تأکید بر این که نباید برخی از عملکردهای ضعیف را پای انقلاب و جمهوری اسلامی نوشت، ادامه داد: کشور در طول سال‌های گذشته در برخی مسائل دچار مشکلات مدیریتی و اقتصادی بوده و نباید عملکرد افراد، احزاب و جریان های سیاسی را به پای انقلاب و جمهوری اسلامی نوشت.

محمودی گفت: اگر از عملکردها انتقادی داریم باید با نقد سازنده آن‌ها را مطرح کنیم تا امور اصلاح شود، ولی اجازه ورود کوچک‌ترین خدشه به نظام را ندهیم.

وی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: مسئولان موظفند تا بر اساس قانون با روزه‌خواری علنی در جامعه مقابله کنند و مردم نیز به وظیفه امر به معروف و نهی از منکر خود در مواجهه به مظاهر روزه‌خواری عمل کنند.

محمودی با اشاره به فرارسیدن روز طبیعیت، گفت: گردشگری در طبیعت نه فقط در این روز، که در تمام ایام کاری خوب و پسندیده است و توصیه می‌شود تا در این روز از طبیعت به خوبی حفاظت کرده و آن را به روزی همراه با گناه و معصیت تبدیل نکنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: بر پا کردن بساط لهو و لعب به بهانه خوشی در این روز، زیبنده نیست.

وی با اشاره به بازگشایی کلیه مدارس از روز ۱۴ فروردین، افزود: مجازی شدن آموزش، خسارات زیادی را به حوزه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان وارد کرده است، حال که با مساعد شدن شرایط شیوع کرونا، زمینه بازگشایی مدارس فراهم شده همه باید تلاش کنیم تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مسوولان آموزش و پرورش را در جبران کاستی‌های موجود یاری نمائیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    2 1
    با سلام چطور والدین نگران نباشند؟ مدارس واجد شرایط نیستند و هیچ اقدامی صورت نگرفته است! حجم دانش اموزان در کلاسها مشابه قبل از کرونا هست! تعداد زیاد دانش اموزان در کلاسهای کوچک! ماسک و الکل زدن در این فضا تاثیر چندانی ندارد اقای رییسی لطفا این ماه رمضان را به کام مردم تلخ نکنید از شما خواهشمندیم پیگیری کنید که لا اقل این چند روز باقیمانده را مسئولین تحول و تامل کنند
    • نمک IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
      1 1
      اگر مزمزه نمک در قبل و بعد غذا و همچنین در موقع کوچکترین مشکل گلویی و مانند آن ، عادت شود، إن شاء الله مشکلی نیست.
  • محمد IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    0 0
    افراد و احزاب سیاسی که ضربه بر پیکر جامعه اسلامی زدند باید شناسایی و محاکمه شوند؛ دولت انقلابی نباید کوتاهی نماید