یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
تبریز

حوزه/ سلسله نشست های علمی و تبیینی با حضور کارشناسان فرهنگی و اجتماعی، به همت دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، با برنامه ریزی های دفتر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در ادامه نشست های اندیشه ورزی روزهای دوشنبه هر دو هفته یکبار با حضور کارشناسان فرهنگی و اجتماعی، سلسله نشست های علمی و تبیینی برگزار می شود.

این جلسات گفت و شنود که اعضای آن را اساتید مطرح حوزه و دانشگاه و فعالان عرصه های فرهنگی و اجتماعی تشکیل می دهند با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، مسائل و مشکلات مربوط به حوزه های فرهنگی و اجتماعی بررسی و برای تقویت نقاط مثبت و کاهش آسیب های موجود راه کارهای علمی و عملی ارائه می دهند.

تاکنون ۳۱ جلسه در این زمینه برگزار شده و قرار است ۱۵ فرودین ماه نخستین جلسه سال جاری با موضوع «خاستگاه و جایگاه وحیانی جهاد تبیین» با سخنرانی حجت الاسلام سید صادق بنی فاطمه، استاد حوزه علمیه بناب ساعت ۱۷ عصر در دفتر امام جمعه تبریز برگزار شود.

دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از اساتید و فرهیختگان و فعالان عرصه های فرهنگی و اجتماعی دعوت به عمل می آورد در این جلسه حضور به هم رسانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha