یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: حوادث تلخ حرم‌ر ضوی ریشه در فتنه ترکیبی دشمن اسلام، نظام و این انقلاب دارد.

حجت الاسلام سید محمد سادات در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، پیرامون علل و چرایی حوادث اخیر مشهد در حرم امام رضا علیه السلام اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به عنوان ناخدای کشتی انقلاب در ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ به زیبایی فرمودند تهاجم دشمن یک تهاجم ترکیبی است و ابعاد مختلفی دارد .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: اینک این روزها به وضوح شاهد عملیاتی شدن یکی از قطعات این تهاجم ترکیبی دشمن هستیم.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال تخریب آرمان وحدت و ایجاد اختلاف بین پیروان مذاهب و سوء استفاده از احساسات پاک مردم می باشند.

وی تصریح کرد: مواردی همچون ایجاد روحیه ترس از همسایگان و همسایه هراسی، ارتباط دادن مسائل اقتصادی کشور با نارضایتی مردم از روحانیت و نظام دینی و هجمه وسیع به این قشر شریف، مرتبط نمودن موضوع شهادت روحانیت در حرم رضوی با بحث ورود بانوان به ورزشگاه ها و دهها ترفند و دسیسه دیگر، همگی در این راستا قابل تحلیل می باشند.

حجت الاسلام سادات در پایان خاطرنشان کرد: بر همگان به ویژه اصحاب رسانه و صاحبان اندیشه و تریبون واجب است با روشنگری و جهاد تبیین با تقویت وحدت در جامعه و دوراندیشی و درایت نقشه‌های اتاق فکر رژیم پوشالی صهیونیستی و انگلیس مکار و آمریکای خبیث و حامیان منطقه‌ای آنها به ویژه آل سعود جنایتکار را نقش برآب نماییم‌.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha