چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بر ضرورت ارتقای سطح مطالعه و پرداختن به مسائل پژوهشی، تاریخی، اعتقادی و… توسط طلاب و روحانیون استان تأکید کرد و گفت: گستره فعالیت‌ها در این حوزه اندک بوده و نیازمند تقویت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، در دیدار مدیر حوزه علمیه و حوزویان کردستان اظهار داشت: زیرساخت‌های حوزه های علمیه برادران و خواهران در استان کردستان بسیار قوی است، بنابراین باید از این ظرفیت در راستای پیشبرد اهداف استفاده کرد.

وی تصریح کرد: امسال نیز با اتمام ساختمان‌های نیمه تمام و تقویت مدارس علمیه سنندج، بانه، سقز، کامیاران و مریوان تحولات زیادی در حوزه ایجاد خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، ارتقای سطح علمی حوزه را ضروری دانست و عنوان کرد: تقویت انگیزه و پرداختن به مسائل اخلاقی، تهذیب به معنای واقعی بسیار مهم است، چراکه در این بخش دچار اشکالاتی هستیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی بر ضرورت ارتقای سطح مطالعه و پرداختن به مسائل پژوهشی، تاریخی، اعتقادی و… توسط طلاب و روحانیون استان تأکید کرد و افزود: گستره فعالیت‌ها در این حوزه اندک بوده و نیازمند تقویت است.

وی با تأکید بر اینکه مناسبت‌های ملی و مذهبی در سطح استان به صورت مردمی برگزار شود، عنوان کرد: نباید این برنامه ها وابسته به ادارات باشد که با تغییر هر مسئول حوزه‌ای، کارها به خوبی اجرا نشود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ادامه داد: در شرایط کنونی دغدغه مسئولان نظام حل مشکلات معیشتی مردم است، بنابراین «صداقت، رفاقت و محبت» شعار کاری امسال‌مان باشد و یقینا با حفظ وحدت، انسجام و دلسوزی، کارها را در این راستا پیش خواهیم برد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در پایان بر ضرورت تقویت وحدت شیعه و سنی و دوری از اختلاف و تفرقه در کردستان تأکید و خاطرنشان کرد: طلاب باید در هر شرایطی، ضمن رعایت و ارتقای اخلاق، ادب، معرفت و معنویت؛ دنبال تبلیغ دین باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha