یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مديريت حوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/ امام جمعه بابل، دین داری، بصیرت و وفاداری را از ویژگی‌های بارز حضرت خدیجه(س) دانست و گفت: همه ما در طول زندگی نیازمند بهره‌گیری از سیره زندگی آن حضرت(س) هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی امام جمعه بابل امشب در ویژه برنامه شب شعر ویژه ام‌المومنین، حضرت خدیجه(س) که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، رئیس تبلیغات اسلامی بابل و جمعی از شعرای آیینی استان، در آستانه امام زاده قاسم(ع) بابل برگزار شد، اظهار کرد: اسلام به برکت وجود این بانو و خدمات فراوان ایشان جان گرفت و در مقام منزلت ایشان همین بس که مادر گرانقدر حضرت فاطمه (س) و همسر وفادار پیامبر مکرم اسلام(ص) بوده است.

وی افزود: حضرت خدیجه(س) از اولین کسانی بود که به اسلام مشرف شد و مکتب اسلام و رسول گرامی(ص) را در زمان جاهلیت با جان و مال خود حمایت کرد و در این راه همه دارایی و ثروت خود را خالصانه تقدیم اسلام کرد.

امام جمعه بابل دین داری، بصیرت و وفاداری را از دیگر ویژگی‌های بارز حضرت خدیجه(س) دانست و گفت: همه ما در طول زندگی خود نیازمند بهره‌گیری از سیره زندگی آن حضرت(س) هستیم.

قرائت اشعاری در وصف حضرت خدیجه(س) توسط تعدادی از شعرای حاضر در جلسه و تقدیر حجت الاسلام شریف تبار، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از این شاعران از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha