سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
d

حوزه / امام جمعه بادرود بر لزوم مشارکت خیرین در رزمایش کمک مومنانه تاکید کرد و گفت: نیکوکاران در هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان با پیوستن به این رزمایش، کمیته امداد امام(ره) را یاری کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های این هفته نماز جمعه بادرود، در مصلای این شهر با بیان اینکه باید تقوای الهی و حرمت حریم ماه مبارک رمضان حفظ شود، اظهار کرد: کسانی که عذر شرعی دارند و یا به هر دلیلی روزه نمی گیرند یا مسافر هستند، از روزه خواری و خوردن و آشامیدن در ملاءعام خودداری کنند.

امام جمعه بادرود، به دیدار رمضانی کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار توصیه های راهبردی، معرفتی، اخلاقی و مدیریتی در ابعاد داخلی و خارجی را بیان کردند.

وی، به توصیه مقام معظم رهبری به هیئت مذاکره کننده اشاره کرد و افزود: معظم له فرمودند گرچه کار به خوبی پیش می‌رود و آمریکا با بدعهدی در برجام در بن‌بست گیر کرده، ولی در برنامه‌ریزی‌ها مطلقا معطل مذاکره نشوید و کارتان را جلو ببرید، این جور نشود که اگر مذاکرات به نتایج مثبت یا نیمه مثبت و یا منفی رسید در کار شما خلل ایجاد شود، شما کار خودتان را بکنید.

حجت الاسلام قاسمی افزود: رهبر انقلاب فرمودند هیئت مذاکره کننده ما تا اینجا در برابر زیاده خواهی های طرف مقابل ایستاده و مقاومت کرده است و ان شاءالله همین راه ادامه پیدا خواهد کرد .

امام جمعه بادرود، با اشاره به نصیحت مقام معظم رهبری به سعودی‌ها، گفت: معظم له فرمودند چرا جنگی که می‌دانید و یقین دارید در آن پیروز نمی شوید ادامه می دهید شما راهی را برای خروج خود از جنگ پیدا کنید؟

حجت الاسلام قاسمی به ارزشمند بودن سفرهای استانی دولت در جهت گره‌گشایی مشکلات، مردمی بودن و مردمی ماندن از دیدگاه رهبری اشاره کرد و ادامه داد: رهبری خطاب به کارگزاران فرمود، مردمی بمانید، خسته نشوید و به برنامه‌های مردمی خود ادامه دهید و تحت هر شرایطی برای شنیدن مسائل و مشکلات مردم همراه نظام و انقلاب گوش شنوا داشته باشید.

وی با اشاره به هفته اکرام و ایتام، اظهار کرد: با مشارکت طرح های اکرام ایتام و محسنین لبخند شادی را بر چهره ایتام و نیازمندان بنشانید.

امام جمعه بادرود بر لزوم مشارکت خیرین در رزمایش کمک مومنانه تاکید کرد و گفت: نیکوکاران در هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان با پیوستن به این رزمایش، کمیته امداد امام(ره) را یاری کنند.

حجت الاسلام قاسمی ، با تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش به ارتشیان قهرمان کشورمان، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلیل برخورداری از سلاح ایمان، مردمی ترین ارتش دنیاست.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب، ارتش جمهوری اسلامی ایران همچون خورشید درخشیده است و سایه امنیت را همراه با دیگر نیروهای مسلح ایران انقلابی بر سر مردم این سرزمین پهناور و سایر ملت‌های منطقه گسترانیده و خار چشم استکبار جهانی شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha