سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
سید حسین مومنی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمنی گفت: اعتقاد راسخ دارم هر مدرسه علمیه در شهرستان باید مرجع فعالیت‌های قرآنی آن منطقه باید باشد و بتواند فعالیت‌های قرآنی داخل مدرسه و شهرستان را  مدیریت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی، امروز در جلسه مدیران مدارس علمیه استان اصفهان، ضمن تبریک میلاد امام حسن(ع) اظهار کرد: امسال در مدارس امین اتفاقات مبارکی رقم خواهد خورد و جذب مبلغین بسیار مناسب خواهد بود.

وی با اشاره به جذب مبلغین مدارس امین حوزه علمیه اصفهان، گفت: مدیران مدارس، روحانیون و مبلغین توانمند را برای اشتغال در مدارس امین تشویق کنند.

معاون تهذیب تبلیغ حوزه علمیه اصفهان با تأکید بر اینکه عرصه تبلیغ در مدارس امین بسیار حساس و مهم است و دولت سیزدهم در این زمینه همراهی‌های خوبی تاکنون داشته است، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۳۰۰مبلغ برای فعالیت در مدارس امین ثبت نام کرده اند که در حال بررسی شرایط آن‌ها و انجام مصاحبه هستیم.

مومنی با بیان اینکه اولویت اصلی ما در برنامه‌ریزی‌های تبلیغی، مدارس آموزش‌وپرورش است، گفت: امروز باید نسبت به آسیب‌های اجتماعی جوانان و نوجوانان حساس باشیم.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان کرد: معتقدم که بالاترین اثر یک روحانی و مبلغ در شرایط امروز باید در سطح جوانان و نوجوانان و در مدارس آموزش‌وپرورش ظهور و بروز داشته باشد.

وی اذعان کرد: جوان بودن، توانایی در امر تبلیغ، قدرت ارتباط‌گیری با جوانان، دارا بودن مهارت‌های روانشناسی از شرایطی است که یک مبلغ مدارس امین داشته باشد.

معاون تهذیب تبلیغ حوزه علمیه اصفهان افزود: رهبری معظم انقلاب در روزهای آغازین ماه مبارک رمضان در دیدار با قاریان قرآن کریم به نکاتی اشاره کردند که بر این روال طرحی مبنی بر پررنگ کردن تشکل‌های قرآنی در مدارس علمیه اصفهان برنامه‌ریزی شده تا هر مدرسه علمیه یک پایگاه قرآنی شود و قطعاً مردم از این عرصه استقبال خواهند کرد.

حجت‌الاسلام مؤمنی در پایان گفت: مدیران مدارس بر موضوع امامت برای طلاب جوان اهتمام بورزید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha