چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مصطفی محامی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان در دیدار مدیر و معاونین حوزه‌ علمیه استان، گفت: یکی از عناوین طلبگی و افتخارات طلاب این است که آن‌ها را با عنوان سرباز امام زمان(عج) می‌شناسند. سرباز، وظیفه سربازی دارد و محل خدمت و جبهه خود را تعیین نمی‌کند و چنین عملکردی در دستگاه خدا محفوظ است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی، نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان در دیدار مدیر و معاونین حوزه‌ علمیه استان، گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای تقویت ارتباط با خدا، پاک کردن دل‌ها و کسب روحانیت و معنویت است.

امام جمعه زاهدان افزود: همه مردم به کسب این معنویات نیازمندند، اما طلاب و روحانیون به واسطه انتقال معنویت به سایر اقشار مردم بیشتر از دیگران نیازمند ارتباط با خدا و کسب معنویت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محامی بیان کرد: یکی از عناوین طلبگی و افتخارات طلاب این است که آن‌ها را با عنوان سرباز امام زمان(عج) می‌شناسند. سرباز، وظیفه سربازی دارد و محل خدمت و جبهه خود را تعیین نمی‌کند و چنین عملکردی در دستگاه خدا محفوظ است.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان اظهار کرد: ما سرباز امام زمان(عج) هستیم و اگر به درستی سربازی کنیم، فرماندهی ایشان به نحو احسن انجام می شود و باید توجه داشته باشیم فرمانده‌ای که ما سرباز او هستیم معدن کرامت، رحمت الهی و واسطه فیض خداوند است و امکان ندارد که به سربازی ما توجهی نداشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha