دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کلاس تفسیر قرآن با حضور نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

کلاس تفسیر قرآن کریم ویژه کارکنان تیپ زرهی حضرت حجت (عج) نیروی زمینی سپاه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، کلاس تفسیر قرآن کریم ویژه کارکنان تیپ زرهی حضرت حجت (عج) نیروی زمینی سپاه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام طباطبایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) به بیان گزارشی پرداخت و افزود: تیپ زرهی حضرت حجت (عج) یکی از یگان های نمونه نیروی زمینی سپاه در استان خوزستان می باشد که در دوران هشت سال دفاع مقدس حماسه های به یاد ماندنی خلق کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) عنوان کرد: این تیپ ۸۸۴ شهید تا امروز تقدیم نظام اسلامی کرده که از این تعداد ۹ نفر شهید مدافع حرم، یک نفر شهید امنیت و یک نفر شهید مدافع سلامت است.

وی از آمادگی اعتقادی و معنوی و رزم این یگان خبر داد و بیان کرد: این یگان آمادگی ۱۰۰ درصدی برای اجرای منویات مقام معظم رهبری در هر زمینه را دارد و در صحنه های مختلف از جمله کمک رسانی در سیل سال های گذشته و مبارزه با بیماری منحوس کرونا، محرومیت زدایی و خدمت به مردم پرداخته است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هم با اشاره به تفسیر آیه ۱۷ سوره انفال، نقش هدایت الهی در میادین جنگ و پیروزی مسلمین بر کفار را بیانگر شأن نزول آیه شریفه عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت صفات جلاله خداوند متعال، بر شناخت و تعمیق تفسیری این صفات برای تقرب به خداوند متعال تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران ثمره جاویدان مکتب الهی و اهل بیت عصمت و طهارت می باشد که امروز به عنوان محور مقاومت اسلامی، با هدایت های ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای قدرتهای پوشالی غرب و ایادی منطقه ای آنها را به زوال و نابودی نزدیک کرده است.

در پایان از برگزیدگان مسابقات ویژه ماه مبارک رمضان با اهدای جوایز تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha