سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اسکندری

حوزه/ مدیرکل اوقاف استان قم گفت: بقاع متبرکه امامزادگان، همان ویژگی‌هایی را دارد که مردم در زمان حیات فرزندان و نوادگان اهل بیت(ع) از آنها بهره می‌بردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در جشنواره «ستارگان سپهر کرامت» که به مناسبت دهه کرامت در بقعه علی بن بابویه برگزار شد، اظهار کرد: شاعران، مداحان و ستایشگران اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) صاحبان اصلی این مجلس هستند.

وی افزود: لازم است در این فرصت، از نظرات و مطالب ستایشگران اهل بیت(ع) استفاده کنیم و از آخرین سروده‌ها و مدیحه‌سرایی‌های آنها بهره ببریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه از دست اندرکاران جشنواره ستارگان سپهر کرامت نهایت تشکر و قدردانی را داریم گفت: همزمان با دهه کرامت امسال، هفته فرهنگی شیراز هم در شهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شده و امروز میزبان مهمانانی از این شهر هستیم که مقدم آنها را نیز گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: برپایی هفته‌های فرهنگی بین شهرهایی که دارای سبقه و سابقه مذهبی هستند، می‌تواند موجب هم افزایی و تعاملات فرهنگی، هنری و اجتماعی شده و قلوب مومنین را به هم نزدیک‌تر کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری خاطرنشان کرد: امامزادگان ستارگان درخشانی هستند که در بین ما حضور داشته و دارند و همانطور که در زمان حیات، منشأ خیرات و برکت بوده‌اند، امروز هم بقاع متبرکه آنها ملجأ و پناهگاه مومنان و همه کسانی است که دل در گرو حقیقت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha