دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت الاسلام نجاری

حوزه / در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه استان، با تقدیر از حجت الاسلام علیی، حجت الاسلام نجاری به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه مخاطبان پیامبر (ص) در روز غدیر کسانی بودند که حتی وضوی پیامبر را نیز به عنوان تبرک برمی‌داشتند، اظهار داشت: در کنار کسانی که با هدف جریان نفاق به دنبال حذف امام علی(ع) بودند، کسانی نیز به زعم انگیزه‌های دینی به حذف حضرت(ع) اقدام می‌کردند.

وی با بیان اینکه فضای سیاسی بسیار لغزنده است، یادآور شد: در این فضا توجه و رعایت مسائل دینی و اخلاقی بسیار حساس است.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه در فضای سیاست ورزی و تعاملات اجتماعی تشخیص و عمل به تقوا بسیار سخت است، گفت: با وجود آنکه تقیه جزء شعائر مسلّم شیعه است، اما زمانی که پای ولایت مطرح است، حتی پیامبر نیز نباید تقیه کند.

وی با بیان اینکه غدیر تجلی ظاهری ولایت باطنی امیرالمومنین(ع) بود، مطرح کرد: اینکه در معراج با زبان علی(ع) با پیامبر صحبت شده تا قلب ایشان آرام شود، تاکیدی بر سیر باطنی شگفت‌انگیز حضرت است.

نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به اینکه اگر کسی محبت علی(ع) را در دل داشته باشد، در وجودش دوگانگی بی معناست، یادآور شد: لازم است که خداوند را به خاطر وجود این نعمت عظیم شاکر باشیم.

وی با تقدیر از اقدامات حجت الاسلام علیی و خیر مقدم به حجت الاسلام نجاری، خاطر نشان کرد: شاید لباس‌ها و شرح وظایف‌ها متفاوت باشد، اما همه ما یک مجموعه هستیم و هدف تقویت اسلام و نظام است.

حفاظت از انقلاب و ولایت را سر لوحه کار خود قرار دهیم

حجت الاسلام حسین علیی مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز با اشاره به حضور خود به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارومیه، اظهار داشت: بنده با افتخار خود را عضوی از سپاه انصارالحسین(ع) و همدان را وطن خود می‌دانم.

وی با تاکید بر اینکه باید حفاظت از انقلاب را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم، یادآور شد: امیدواریم همه بتوانیم قدردان انقلاب و ولایت باشیم.

حجت الاسلام الیاس نجاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز با بیان اینکه خدمت در مجموعه سپاه را افتخاری بزرگ برای خود می‌دانم، گفت: مهم‌ترین پیامی که در مراسم معارفه باید به آن توجه شود، این است که به مراسم تودیع در حال نزدیک شدن هستیم و لذا باید سعی کنیم تا در مراسم تودیع سربلند بیرون بیاییم.

وی افزود: در طول مدت حضور در همدان، نیازمند استفاده از نظرات و همفکری روحانیون استان و دست‌اندرکاران استان هستیم.

گفتنی است در این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام علیی، حجت الاسلام نجاری به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha