شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت‌الاسلام جنتب

حوزه/ حجت الاسلام جنتی مدیر کل اعزام مبلغ سازمان تبلیغات اسلامی، بیان داشت: امروزه مهمترین نیاز کشور امید بخشی است و وظیفه کنونی مبلغان در این زمینه می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام جنتی مدیر کل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی در همایش« پای کار مردم و انقلاب» که در قم برگزار شد، بیان داشت: ما در سامانه «شمع» به دو مسئله به صورت جدی فکر کرده ایم، مسئله اول این است که بانیان بسیاری از جلسات، مراسم ها و هیأت های مختلف در استان ها، دوست دارند طلبه های مختلفی را دعوت کنند اما شناخت کافی از توانمندی های طلاب ندارند و مسئله که وجود دارد این است که هیأت ها و مساجد و.. طلبه ها را بشناسند، ما بر اساس این نیاز، زیر ساخت را در سامانه شمع فراهم کرده ایم و در آینده اطلاع رسانی ها وسیعی صورت خواهد گرفت تا هر جایی که سخنران نیاز داشته باشند به این سامانه مراجعه کنند و با نگاه کردن به لیست سخنرانان توانمندی های آنها را مشاهده و آنها را دعوت و انتخاب کنند. در آینده برای بانوان و مبلغات هم زیر ساخت خوبی فراهم می شود.

وی افزود: بحث دیگر که فضای تبلیغی کشور برای ساماندهی به آن نیاز دارد، بخشی است که در فضای رفتن طلبه ها و حرکت طلبه ها به تبلیغ و در ایام مناسبتی تبلیغی است. بسیاری از طلاب می گویند که می خواهیم تبلیغ برویم ولی نمی دانیم کجا به مبلغ نیاز دارند. در این سامانه ای هر طلبه به هر جایی که میخواهد تبلیغ برود می تواند فضای تبلیغی آنجا را رصد کند و در قسمت ظرفیت های تبلیغی این سامانه، لیست تمام نقاط تبلیغی را که بالغ بر چهار هزار نقطه تبلیغی است را مشاهده و نقطه تبلیغ خود را انتخاب کند.

حجت الاسلام جنتی در رابطه با اعزام مبلغ، اظهار داشت: ما نیاز داریم تک تک طلبه هایی که در قم زندگی می کنند به استان ها برای تبلیغ بروند.

وی در پایان افزود: نسبت به بحث محتوا ما دغدغه هایی داریم و در راستای تامین نیاز های تبلیغی کشور، جلساتی را با دستگاه های مختلف تشکیل داده ایم. دستگاه ها به تنهایی نمی نوانند نیاز های تبلیغی خود را تامین کنند و تنها راه این است که در فضای تبلیغی کشور زیرساخت هایی را فراهم کنیم که ظرفیت های تولید کننده های محتوا پای کار بیایند و هم افزایی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha