پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: یکی از راه‌های مطلوب رسیدن به پلیس در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی، بازرسی به هنگام و به موقع و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت می باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، در جلسه نشست تخصصی بازرسان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: همه کسانی که در انتظامی کشور خدمت می کنند سازمان عقیدتی سیاسی را به عنوان یک مجموعه مهم و اثر گذار دانسته و به عنوان یک مجموعه دینی از ما توقعاتی دارند که از دیگران ندارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: کارکنان عقیدتی سیاسی باید سرآمد همه مجموعه انتظامی باشند؛ به طوری که اگر بین دو نفر از مجموعه اختلافی باشد،برای او حَکَم قرار دهند.

وی افزود: بزرگترین آسیب عقیدتی سیاسی این است که فاقد صلاحیت‌ها و معنویت های لازم برای پیشتازی در مجموعه انتظامی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی خاطرنشان کرد: معنویت یعنی حالتی که انسان را سراسیمه کند برای حضور در میدان خدمت. یکی از راه‌های مطلوب رسیدن به پلیس در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی، بازرسی به هنگام و به موقع و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت می باشد.

وی ادامه داد: اولین سخن من به شما این است که سخت‌ترین کار در مجموعه سازمان عقیدتی سیاسی، تبدیل کردن سازمان به یک سازمان معنوی است و یکی از کارهای مهم شما این است که نبض انتظامی در دست شما باشد. یعنی کاری که برای دیگران منع می کنید خودتان در خلوت به سراغ آن نروید. دوران عمل درمانی است. عنصر عقیدتی باید از عقیده دیگران صیانت کند. هر چه قدر شما خودساخته باشید سازمان بیشتر به سمت معنویت حرکت می کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا افزود: بزرگترین حٌسن بازرسی این است که نقاط قوت و ضعف و آسیب های سازمان را ببیند و عالمانه راه مطلوب برون رفت از آنها به سلسله مراتب خودش منعکس کند و وقتی تبدیل به برنامه شد این برنامه را ادامه دهد. مسئولین نظارت باید بهترین عنصر و متعهدترین ها به اصول و ارزشها باشند، روی اصول و ارزشها معامله نکنند و به سازمان عقیدتی سیاسی متعهد باشند.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: توانمندسازی برای شما بیش از دانایی، توانمندسازی معنوی، اخلاقی، انگیزشی، جهادی و صلاحیت های رفتاری است، به گونه ای که حتی زمانی که همه خواب هستند، او بیدار و هوشیار است و ریز و درشت کارها را ثبت و ضبط می کند. امیدوارم این دوره شما را به یک توانمندی برساند که بعد از این ما شاهد گزارش های واقعی و اثر گذار و قابل انعکاس به محضر فرماندهی معظم کل قوا و تاثیرگذار در جهت دهی و تصمیم سازی انتظامی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha