شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
برگزاری دوره فن خطابه و روش سخنرانی در بوشهر

حوزه / کارگاه فن خطابه و روش سخنرانی با هدف آموزش و ارتقای سطح مبلغات مدارس علمیه خواهر استان بوشهر قبل از ورود به ماه‌های محرم و صفر برگزار شد.

به گزاش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، کارگاه فن خطابه به همت معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان با هدف آموزش و ارتقاء سطح مبلغات مدارس علمیه خواهران قبل از ورود به ماه محرم و صفر به مدت سه روز با حضور مبلغات حوزه علمیه خواهران بوشهر در مدرسه الزهرا(س) این شهرستان برگزار شد.

فاطمه مجاهد معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اعلام این خبر، اظهار داشت: اولین دوره فن خطابه و روش سخنرانی دینی به صورت مستقل توسط معاونت فرهنگی استان برگزار شد که انتظار داریم تا پایان سال ۱۴۰۲، ۲۰۰ مبلغ تخصصی را در این زمینه در استان تربیت کنیم.

وی افزود: دوره مذکور در سه روز متوالی ۳۰ و ۳۱ تیرماه و یکم مرداد با حضور خانم علوی استاد توانمندِ مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد، که استقبال و رضایت ۱۰۰درصدی شرکت کنندگان را همراه داشت.

مجاهد با اشاره به ادامه دار بودن این دوره و نحوه صدور مدرک با شرایط خاص برای دانش آموختگان، گفت: دوره همراه با کارورزی است، به این صورت که هر یک از دانش آموختگان می‌بایست حداقل ده سخنرانی خود را در پیام رسان روبیکا برای استاد ارسال نماید تا مجوز امتحان نهائی به ایشان داده شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران خاطر نشان کرد: علاوه بر مرحله اول، هر نفر لازم است که ده نفر دیگر را تحت آموزش خود قرار دهد که از آن ده نفر هم یک تست گرفته خواهد شد و در پایان برای دانش آموختگان اصلی مدرک معتبر صادر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بینام IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    0 0
    سلام اگر دوره برا همه کسانی بود که دوس داستن بهتر بود تا گلچین شوند