دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علی اشرف عبدی

حوزه/ مدیر حرم بانوی کرامت بیان اینکه حاج قاسم‌ها در مکتب امام حسین علیه‌السلام رشد یافته و از شهدای کربلا الگوگیری کرده‌اند، گفت: اشک بر عزای سالار شهیدان مرهم تمام دردهای دنیاست و محبت اهل‌بیت است که باعث می‌شود انسان توفیق عزاداری را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبدی عصر امروز در آئین تعویض پرچم حرم بانوی کرامت به مناسبت آغاز ماه محرم اظهار داشت: مکتب امام‌حسین علیه السلام مکتب اخلاص، ایثار، شهادت و انسان‌ساز است و عبادت و عبودیت حقیقی در مکتب سیدالشهدا معنا پیدا می کند.

مدیر حرم بانوی کرامت افزود: اگر بخواهیم کلمه «عبد» حقیقی را معنا کنیم باید زانوی ادب در مکتب امام‌حسین علیه‌السلام بزنیم و اخلاص حقیقی را از این مکتب فرا بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین عبدی خاطر نشان کرد: امثال حاج قاسم‌ها در همین مکتب سیدالشهدا تربیت و رشد یافته و به ایثار و شهادت رسیدند.

وی خاطر نشان کرد: امام‌صادق علیه‌السلام می‌فرماید هر کسی خداوند خیرخواه او باشد محبت امام‌حسین علیه‌السلام را در دل او می اندازد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدی یادآور شد: هر کسی خیمه عزای سیدالشهدا را برپا و در این خیمه مومنین را جمع نماید این اعمال در محضر الهی به عنوان عمل خیر محاسبه خواهد شد.

وی در پایان گفت: اشک بر عزای سالار شهیدان مرهم تمام دردهای دنیاست و محبت اهل‌بیت(ع) است که باعث می‌شود انسان توفیق عزاداری را کسب کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha