دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اشتری

حوزه/ سردار اشتری گفت: ملت عزتمند ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات بوده و پلیس باید در این عرصه با حداکثر توان و تعهد ایفای نقش کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، سردار حسین اشتری، در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اردبیل با تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام، گفت: حضور در استان دارالارشاد حسینی و پایتخت حسینی اردبیل در ایام ماه محرم، افتخاری ارزشمند برای اینجانب است.

وی با توصیف اینکه استان های آذری زبان کشورمان نمونه و وحدت و انسجام آنان مثال زدنی و باعث سربلندی کشور است؛ افزود: امروز به برکت خون پاک شهدا، معنویت و دینداری، پایبندی به ارزش های اسلامی و دینی، هدایت ها و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، بصیرت مردم و هوشیاری و اقتدار نیروهای مسلح امنیت پایدار و باثباتی در جای جای استان اردبیل حاکم است.

فرمانده انتظامی کل کشور با قدردانی از حمایت و پشتیبانی مسئولان استانی از ماموریت های مجموعه انتظامی اظهار داشت: امروز پلیس با حداکثر توان و تعهد حافظ ارزش های اسلامی، مدافع مظلوم و پاسدار امنیت و آرامش فردی و اجتماعی بوده و در برابر مجرمان و قانون شکنان مقتدرانه ایستادگی می کند.

سردار اشتری با اشاره به مجاهدت ها و ایثارگری های پلیس در سنگر تامین، حفظ و توسعه امنیت و آمادگی جهت خدمت شایسته به اقشار اجتماعی و نظام اسلامی گفت: مقام معظم رهبری "مدظله العالی" مجموعه انتظامی را از ستون های اصلی امنیت خطاب فرموده و بر خدمات رسانی شایسته به مردم و تامین امنیت و آرامش اقشار اجتماعی همواره تاکید داشته و دارند.

وی با اشاره به گستردگی، تنوع و تعدد ماموریت ها و محورهای خدمات رسانی مجموعه انتظامی به مردم افزود: خداوند را شاکریم که در لباس مقدس پلیس خادم مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زیر پرچم ولایت هستیم.

فرمانده انتظامی کل کشور، اردبیل را علیرغم مرزی بودن یکی از استان های امن کشور با بهترین شاخص های امنیتی توصیف کرد و گفت: در اولین فرصت ماموریت انسداد مرز در استان اردبیل را با پیش بینی امکانات و تجهیزات لازم به سرانجام خواهیم رساند.

سردار اشتری بر ضرورت پیشرفت و تعالی روز افزون در مجموعه انتظامی و حرکت رو به رشد آن با بهره مندی از امکانات و تجهیزات نوین را مورد تاکید قرار داد و افزود: ملت عزتمند ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات بوده و پلیس باید در این عرصه با حداکثر توان و تعهد ایفای نقش کند.

وی با قدردانی از خدمات و تلاش های سردار حسینی در طول 4 دهه و در کسوت فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: سردار حسینی از فرماندهان خوب، باتجربه و با سابقه درخشان مدیریتی در مجموعه انتظامی هستند که برای وی آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

گفتنی است، در این مراسم از خدمات و تلاش های سردار هوشنگ حسینی تجلیل و سرهنگ جواد تقوی به سمت فرمانده انتظامی استان اردبیل منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha