سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: متأسفانه برخی هیئت‌های مذهبی به مکان تفرقه بین برادران اهل سنت و تشیع تبدیل می شوند که باید گفت این هیئت ها هیچ ارتباطی نه با اسلام راستین دارند و نه با انقلاب و نظام اسلامی.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی امروز در نشستی با جمعی از موکب داران و مسئولان هیئت های مذهبی شهرستان بیجار اظهار داشت: کاری که شما انجام می دهید، ارزشمند است و می توانید که فرهنگ اهل بیت علیهم السلام را به جامعه هدف منتقل سازید.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: فعالیت خزنده جریان های دین ستیزانه در ایامی همانند محرم و صفر بسیار گسترش پیدا می کنند، به طوری که مخاطب به سختی متوجه آنها می شود، از همین رو همواره بر داشتن بصیرت و بینش دینی تأکید می شود.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: این جریان ها که با هدف تحریف دین و مکتب سیدالشهدا(ع) وارد هیئت های مذهبی می شوند، بنابراین برنامه های هیئات توسط کارشناسان مذهبی مورد بررسی و بازبینی قرار بگیرد تا از آفت های خطرناک در امان باشند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: حضور در هیئت های مذهبی برای کسب فیض و بصیرت و شعور دینی است نه پررنگ کردن اختلاف بین مذاهب دینی و اسلامی.

استاد حوزه خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی هیئت های مذهبی به مکان تفرقه بین برادران اهل سنت و تشیع تبدیل می شوند که باید گفت این هیئت ها هیچ ارتباطی نه با اسلام راستین دارند و نه با انقلاب و نظام اسلامی.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha