دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام‌جمعه سلفچگان

حوزه/ امام‌جمعه سلفچگان گفت: رسانه‌های معاند علاوه بر تولید حاشیه و جنگ روانی، یکپارچگی اجتماعی را هدف قرار می‌دهند و جامعه را به لحاظ شناختی دچار اختلال و تردید می‌کنند که باید با تولید محتوی و مقابله با این تهدیدات مقابله کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام غروی امام‌جمعه سلفچگان امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر اظهار داشت: در قرآن کریم واژه «تقوا» ۱۷ بار و مشتقات آن بیش از ۲۰۰ بار آمده است، از منظر قرآن، فقط اعمال متقیان پذیرفته و به کاری که بنیان آن بر اساس تقوا نباشد اعتنایی نمی‌شود.

وی ادامه داد: تقوا در لغت به معنای حفظ و نگه‌داری و بازداشتن خویش، از خطر است و تفاوت نمی‌کند که آن خطر چه باشد
اما وقتی سخن از تقوای الهی است، یعنی خود نگهداری و کنترل نفس از امیال و غرائز نفسانی در این جا سخن از کسانی است که در زمینه مسائل دینی و معنوی احساس خطر می‌کنند.

حجت‌الاسلام غروی در ادامه هفته دولت را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: اکنون یک سال از آغاز دولت سیزدهم می‌گذرد، مروری بر مطالبات رهبری حکیم انقلاب در بیانات گذشته باید در سنجش عملکرد دولت سیزدهم موردتوجه قرار گیرد، ضمن این که بیانات امسال ایشان نیز در این مسیر بسیار راهگشا خواهد بود.

وی بیانات رهبر انقلاب را مهم و کارگشا عنوان کرد و گفت: ضرورت تکیه بر ارزش‌های اساسی انقلاب، تلاش برای تحقق دولتی مردمی، خلوص نیت، تلاش مجاهدانه، برنامه محوری، عدالت‌ورزی، فساد ستیزی، احیای اعتماد و امید مردم، انسجام، اقتدار و اشراف دولت؛ مقابله با جنگ روانی دشمن با کار تبلیغاتی درست و تمهیدات رسانه‌ای از خواسته‌هایی بود که رهبر انقلاب بیان فرموده بودند و باید میزان عمل دولت به این خواسته‌ها ارزیابی شود.

امام‌جمعه سلفچگان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به راهبرد رسانه‌ای دشمن اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر چهار محوری که برجسته‌سازی شده است؛ (زن؛ شادی؛ سگ؛ اطلاعات) کلیدواژه‌هایی مثل حجاب اجباری و موضوعاتی چون: اجرا یا لغو کنسرت و ورزشگاه رفتن زنان و...، علاوه بر تولید حاشیه و جنگ روانی، یکپارچگی اجتماعی را هدف قرار می‌دهند و جامعه را به لحاظ شناختی دچار اختلال و تردید می‌کنند که باید با تولید محتوی و مقابله با این تهدیدات مقابله کرد.



ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha