سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مهارت‌افزایی و هم‌افزایی فعالان نیکوکاری در استان قم

حوزه/ آیین افتتاحیه نخستین دوره "مهارت‌افزایی، توانمندسازی و هم‌افزایی فعالان عرصه نیکوکاری در استان قم" چهارشنبه ۹شهریورماه در موسسه جامعه المرتضی(ع) آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیین افتتاحیه نخستین دوره "مهارت‌افزایی، توانمندسازی و هم‌افزایی فعالان عرصه نیکوکاری در استان قم" چهارشنبه ۹شهریورماه از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱ در سالن اجلاس موسسه بین‌المللی المرتضی(ع) آغاز می‌شود.

بر اساس این گزارش: در این مراسم،حجت‌الاسلام‌ مرتضی شعبانزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام حسین فخر روحانی، مدیرعامل بنیاد خیرین حوزه علمیه، حجت‌الاسلام‌علی دیانی، مدیرعامل بنیاد خیریه راهبری آلاء و جمعی از مسئولان فرهنگی و اجتماعی استان قم به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

در ادامه این مراسم، از ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰ نشست تخصصی با موضوع "چالش‌های خیریه در استان قم" و با حضور جمعی از فعالان نیکوکاری این استان، برگزار می‌شود.

گفتنی است: نخستین دوره "مهارت‌افزایی، توانمندسازی و هم‌افزایی فعالان عرصه نیکوکاری در استان قم" به همت بنیاد خیرین حوزه‌های علمیه و مرکز خیر ماندگار (وابسته به بنیاد خیریه راهبری آلاء) برنامه‌ریزی شده است.

عموم علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع و ثبت‌نام در این دوره می‌توانند به وبگاه ac.kheir.ir مراجعه کرده و یا با شماره تماس ۰۹۹۱۲۰۶۹۰۳۷ در ساعات اداری تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha