دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
وزیر آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: مجوز جذب ۱۳۰۰ نفر عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان کشور اخذ شده است که از این تعداد ۱۰۰۰ نفر از بین دکتر معلمان پذیرش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، یوسف نوری، امروز در آیین افتتاح مجتمع آموزشی، فرهنگی، ورزشی و تربیتی بوتراب شهرستان خوی، اظهار داشت: در فرآیند احداث آموزشگاه ها، توجه به امکان تحقق ساختهای شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ضروریست.

وی با اشاره به این که تقویت هویت ملی و اسلامی نسل جوانان از مهمترین وظایف آموزش و پرورش است، گفت: رویکرد دولت مردمی سازی امور است و حضور فعال خیرین مدرسه ساز در کنار دولت بهترین نمود این مهم می باشد.

وزیر آموزش و پرورش عنوان داشت: دفاع مقدس نمونه موفق مدیریت مردمی است و در این راه مقدس ۳۶ هزار دانش آموز شهید تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی شد.

وی تصریح کرد: امسال دانش آموزان کشور بیست مدال المپیاد های علمی جهان در رشته های مختلف را کسب کردند و بر خلاف شایعات، امسال ۷۷.۵ درصد رتبه های برتر کنکور از مدارس دولتی بودند.

وی با بیان این که ۱۲۵ هزار نفر پیش از سال ۹۲ تعیین تکلیف شدند، گفت: مجوز جذب ۱۳۰۰ نفر عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان کشور اخذ شده است که از این تعداد ۱۰۰۰ نفر از بین دکترمعلمان پذیرش خواهد شد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه درس خارج IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    0 0
    بفرمایید از اون هفتاد و هفت درصد و نیم، چند درصد در هیچ کلاس آموزشی بیرونی و موسسات پول قاب شرکت نکرده اند؟ سال به سال داره موسسات کنکوری قدرتمندتر و ثروتمندتر می‌شوند.