دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اشتری

حوزه/ فرمانده کل انتظامی کشور گفت: زائران در صورتی که گذرنامه معتبر داشته باشند در کمترین زمان ممکن می توانند از مرزهای کشور خارج شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زاهدان، سردار حسین اشتری اظهار داشت: انتظامی کشور در راستای تأمین نظم و امنیت زائران در مرز ریمدان پیش بینی و تمهیدات لازم را انجام و به شکل مطلوب در حال اجرا است.

وی تأمین امنیت زائران را مایه افتخار پلیس دانست و گفت:خوشبختانه با به کارگیری تمام توان، امنیت مطلوبی برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) در مرز ریمدان برقرار است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سردار اشتری تصریح کرد: زائران اربعین حسینی در صورتی که گذرنامه معتبر داشته باشند در کمترین زمان ممکن می توانند از مرزهای کشور خارج شوند.

فرمانده انتظامی فراجا خاطرنشان کرد: امید است، زائران حسینی نیز با پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا ان شاءالله در خدمات رسانی به آن ها مشکلی وجود نداشته باشد.

سردار اشتری با بیان اینکه زائران پاکستانی که هنوز از کشورشان به قصد زیارت عتبات عالیات حرکت نکرده اند فعلا سفر خود را به تاخیر بیندازند تا مشکل خروج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران به کشور عراق از سوی دولت این کشور مرتفع شود اظهار داشت: زائرانی که وارد خاک ایران شده اند و به دلیل مشکلات ایجاد شده از سوی دولت عراق امکان تشرف به عتبات عالیات را ندارند، می‌توانند در امنیت کامل به زیارت حرم امام رضا (ع)در مشهد مقدس و حرم حضرت معصومه (س) در قم مشرف شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha