شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
علی سعیدی

حوزه/ امام جمعه موقت شاهرود گفت: وسعت حماسه پیاده‌روی اربعین توسط رسانه‌های دشمنان اسلام هرگز بصورت واقعی در جهان بازتاب داده نشده است، چرا که از انعکاس دقیق زوایای مختلف آن هراس دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه که با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا برگزار شد، اظهار داشت: وسعت حماسه پیاده‌روی اربعین توسط رسانه‌های دشمنان اسلام هرگز بصورت واقعی در جهان بازتاب داده نشده است، چرا که از انعکاس دقیق زوایای مختلف آن هراس دارند.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی گوشه‌هایی از عظمت حضور عاشقان ولایت، عاشورا و اربعین را نمایان کرد، افزود: استاندار کربلا امسال حضور۲۰ میلیون زائر در پیاده‌روی اربعین از ۸۰ کشور جهان که سه و نیم میلیون آن ایرانی هستند را تایید کرد.

امام جمعه موقت شاهرود با تقدیر از تلاش‌های موکب‌داران و مسئولان ایرانی و عراقی در برپایی آیین اربعین امسال، ابراز داشت: برنامه‌ریزی دقیق با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته برای برپایی بهتر این مراسم ضرورت دارد تا کاستی‌ها و نواقص جبران شود.

وی به مذاکرات برجام اشاره کرد و گفت: رخدادهای فعلی جهانی و منطقه‌ای، گرفتاری‌ها و کمبودها در اروپا و آمریکا و همچنین اقتدار تیم مذاکره کننده، رییس جمهوری آمریکا را در تضاد منافع گیر انداخته است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی یادآور شد: دموکرات‌ها و دولت بایدن برای بدست آوردن آرای بیشتر نسبت به جمهوری‌خواهان در کنگره آمریکا تلاش می‌کنند، آنان باید برای فائق آمدن بر مشکلات خود مراقب رقیب هم باشند.

وی خاطر نشان کرد: سفر رئیس جمهور ایران به ازبکستان در شرق و سازمان ملل در غرب و حرکت در چند جبهه، آینده روشنی را پیش رو خواهد داشت.

امام جمعه موقت شاهرود تأکید کرد: بازگشت نسبی ثبات به اقتصاد و جامعه، انتظار مردم را از ثمردهی اقدامات دولت انقلابی و مبارزه با فساد را بیشتر کرده است.

وی تصریح کرد: اقدام‌های موثر دولت سیزدهم، باید در سال‌های گذشته و دولت‌های قبلی به انجام می‌رسید تا مردم امضاهای طلایی و رانت‌های آزاردهنده را شاهد نباشند.

امام جمعه موقت شاهرود گشایش روابط با دولت‌های حاشیه خلیج فارس، عدم استقراض از بانک مرکزی و سفرهای استانی را موجب افزایش امید در دل مردم دانست و گفت: هرچند دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی شبانه روزی برای کمرنگ جلوه دادن اقدام‌های انقلابی دولت بی وقفه تلاش می‌کنند، اما هوشیاری مردم همیشه در صحنه توطئه‌ها را نقش برآب و حمایت از دولت خدمتگزار، می‌تواند زمینه ساز دست یابی به موفقیت باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha