یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
رزازی

حوزه / سخنگوی ستاد اربعین آذربایجان غربی گفت: با آمادگی کامل منتظر استقبال از زائران اباعبدالله الحسین (ع) و تردد روزانه ۱۰۰ هزار زائر از مرز تمرچین هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، علی رزازی، سخنگوی ستاد اربعین آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پایانه مرزی تمرچین به صورت فعال آماده بازگشت زائرین اربعین حسینی به کشور است و هیچ گونه انسدادی در این پایانه مرزی مطرح نیست.

رزازی با اشاره به باز بودن مرز تمرچین پیرانشهر برای ورود و خروج زائران اربعین حسینی، افزود: با آمادگی کامل منتظر استقبال از زائران اباعبدالله الحسین (ع) و تردد روزانه ۱۰۰ هزار زائر از مرز تمرچین هستیم.

سخنگوی ستاد اربعین آذربایجان‌غربی گفت: با هماهنگی موکب‌های فعال در مرز تمرچین، تمامی امکانات و تمهیدات لازم برای بازگشت هموطنان از کشور عراق اندیشیده شده است.

وی در ادامه از خدمت رسانی موکب بزرگ در اربیل به زائران اربعین خبر داد و خاطرنشان کرد: زائرانی که قصد بازگشت از مرز تمرچین به میهن اسلامی را دارند، به منطقه الحسینیه در ۱۵ کیلومتری بغداد مراجعه کنند تا از خدمات حمل و نقلی تدارک دیده شده بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به وضعیت جاده‌های منتهی به مرز تمرچین عنوان کرد: در جاده‌های منتهی به پایانه مرزی تمرچین شاهد ترافیکی روان هستیم.

رزازی خاطر نشان کرد: طی چند روز گذشته و تاکنون حدود ۶ هزار زائر از طریق مرز تمرچین به کشورمان بازگشته‌اند و با توجه به احتمال افزایش آمار بازگشت زوار، ظرفیت پذیرش را به ۱۰۰ هزار نفر رسانده‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha