دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تصاویر / نشست بصیرتی نقش روحانیت در جهاد تبیین

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه روشنگری پشت پرده فتنه می تواند بسیار کارآمد باشد، گفت: رسالت امروز این است که هم خودمان عمق فاجعه را بدانیم و هم اینکه برای مردم تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، امروز در نشست بصیرتی نقش روحانیت در جهاد تبیین اظهار داشت: روحانیت امروز پیشگام حرکت جهانی نابودی کفر است که امام این حرکت را شروع کردند و علم را به دست رهبر معظم انقلاب و روحانیت سپردند.

وی با اشاره به اینکه مبارزه و ایستادگی هزینه دارد، بیان کرد: عافیت طلبی و سازش هزینه دارد، اما هزینه سازش بسیار بیشتر از هزینه مقاومت است.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی تا الان حداقل ۸ فتنه داشتیم که به طور متوسط هر ۴ سال یک فتنه بنیان کن بوده است.

سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه فتنه ها رویکردهای مختلف داشتند اما هدف نهایی همه آنها نابودی اسلام، دین و ارزش ها است، خاطرنشان کرد: امروز یک جنگ رسانه ای علیه ایران اسلامی شکل گرفته است.

وی عنوان کرد: رسالت امروز این است که هم خودمان عمق فاجعه را بدانیم و هم اینکه برای مردم تبیین کنیم. روشنگری پشت پرده فتنه می تواند بسیار کارآمد باشد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان تصریح کرد: دشمن می بیند رئیس جمهور ایران اسلامی با اقتدار در سازمان ملل عکس سردار سلیمانی را به دست می گیرد و نمی تواند آن را ببیند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha