دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علامہ راجہ ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: بیانیه رئیس جمهور آمریکا علیه پاکستان ضربه ای به امنیت و ثبات ملی ماست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری رئیس کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، در محکومیت اظهارات ضد پاکستانی جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا گفت: آمریکا شر مطلق است و هیچ وقت با پاکستان صادق نبوده است. پاکستان به عنوان اولین کشور اسلامی دارای قدرت هسته‌ای از روز اول خاری در چشم یهودیان بود.

وی در ادامه گفت: بیانیه رئیس جمهور آمریکا علیه پاکستان ضربه ای به امنیت و ثبات ملی ماست. حاکمان پاکستان با عدم پاسخ در برابر رئیس جمهور آمریکا ضعف و بردگی خودشان را آشکارا ساخته اند.

حجت‌الاسلام ناصر عباس جعفری در ادامه ابراز داشت: رئیس جمهور آمریکا باید نگران کشورش باشد، این پاکستان نبود که بمب اتم را روی هیروشیما و ناکازاکی انداخت. نقض حقوق بشر، حمله و مداخله آمریکا به کشورهای ضعیف روز به روز آشکارتر می شود. سلاح های سنگین در خانه های آمریکایی‌ها یافت می شود و هر روز در حملات تروریستی در مدارس مختلف آمریکا ده ها بی گناه کشته می شوند، اما رئیس جمهور آمریکا نگران سلاح های هسته ای پاکستان است.

وی تاکید کرد: مردم غیور پاکستان به خوبی می دانند که چگونه از ایدئولوژی، جغرافیا و صنعت خود محافظت کنند و همچنین از دارایی های هسته ای نیز محافظت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha