دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1048954
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
نشست

حوزه/ مسئول علمی پژوهشی بسیج طلاب استان مرکزی گفت: منظور از وحدت، اعم از وحدت شیعه و سنی و همچنین اتحاد در برابر اغتشاشات است که این دو بحث جدا ولی قابل جمع با یکدیگرند وحدت فقط با شناخت وضعیت موجود میسر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، صبح امروز نشستی با موضوع "لزوم و ضرورت وجود وحدت "به همت معاونت پژوهش و معاونت فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سنجان در سالن اجتماعات مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام اسدی، مسئول علمی پژوهشی بسیج طلاب استان مرکزی در این جلسه اظهار داشت: منظور از وحدت، اعم از وحدت شیعه و سنی و همچنین اتحاد در برابر اغتشاشات است که این دو بحث جدا ولی قابل جمع با یکدیگرند وحدت فقط با شناخت وضعیت موجود میسر می شود.

وی با تأکید بر اینکه امر وحدت بسیار ضروری است، گفت: شرایط همانند پازل که وقتی کنار هم چیده می‌شود معنای آن مشخص می‌شود، وحدت ایجاد می‌شود.

مسئول علمی پژوهشی بسیج طلاب استان مرکزی افزود: ایران بعد از انقلاب گفت، نه شرقی نه غربی، و لذا همین باعث جنگ ۸ ساله و به وجود آمدن گروهک‌های زیاد بعد از جنگ شد که هدف آنها از تشکیل این برنامه‌ها تجزیه ایران و به خطر انداختن وحدت جامعه بود که در نهایت جنگ فرهنگی در حوادث اخیر شعار زن، زندگی، آزادی را مطرح کردند.

حجت الاسلام اسدی اظهار کرد: وظیفه ما در این برهه تاریخی، حفظ وحدت، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، بیان چهره واقعی دشمن مخصوصا آمریکا و حرکت در مسیر تقویت اتحاد بین اقوام و اقلیت‌ها است.

وی اشاره کرد: ورود افراد انقلابی در بدنه آموزش و پرورش و برخورد قاطع با سلبریتی‌هایی که در شرایط فعلی کشور با اغتشاشات همراهی کردند، یکی از مهمترین کارها برای جلوگیری از اغتشاشات است.

مسئول علمی پژوهشی بسیج طلاب استان مرکزی خاطر نشان کرد: غربی‌ها می‌دانند ایرانیان مقدمه ساز نهضت جهانی انقلاب اسلامی هستند و از این موضوع در هراس هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha