دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
اختتامیه کنگره امناءالرسل

حوزه/ در آیین اختتامیه کنگره بین المللی امناءالرسل که با حضور شخصیت های علمی و دانشگاهی عراق و ایران برگزارشد، از حمایت ها و پشتیبانی مدیر حوزه های علمیه ایران در برگزاری موفق این کنگره تقدیر شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، کنگره امناءالرسل که به صورت مشترک توسط حوزه علمیه قم و حوزه علمیه نجف برگزار شد شامگاه چهارشنبه ۲۷ مهرماه در سالن همایش های مالک اشتر عتبه علوی با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

در این مراسم، مدیران آستان مقدس علوی و حسینی با اهدای لوح تقدیر و سپاس از حمایت ها و پشتیبانی های آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه ایران به منظور برگزاری این همایش علمی تجلیل به عمل آوردند.

بر پایه این گزارش، تجلیل از مقالات برگزیده فضلای حوزه علمیه قم و نیز مسئولان نهادهای حوزوی و دست اندرکاران مراکز علمی قم از دیگر برنامه های اختتامیه این کنگره بود.

بیشتر ببینید: تصاویر/ اختتامیه کنگره علمی امناء الرسل در نجف اشرف

آستان مقدس علوی و حسینی علاوه بر تقدیر از آیت الله اعرافی از رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجج اسلام و المسلمین یوسفی غروی، رضا اسکندری، رضا مختاری، عباس اسکندری، محمد فاکر میبدی، فتح الله نجارزادگان، سیدحسن طیب حسینی، محمدتقی ربانی، حسن مولایی، سیدمنذرحکیم، محمد الحسون، علیرضا فراهانی، مریم قوجانی خامنه و دیگر فعالان این کنگره برای تلاش های مجدانه علمی، اجرایی و نظارتی در طول برگزاری و نیز تدوین موسوعه ماندگار ۴۶جلدی آیت الله موسوی الخرسان، تقدیر به عمل آورد.

آستان مقدس علوی با استقبال از طرح نوآورانه گفتمان علمی حوزه های علمیه ایران و عراق آمادگی خود را برای استمرار این کنگره ها و سفرهای علمی دو طرف اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha