یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ط

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل، با بیان اینکه دشمنان ایجاد تفرقه بین سنی و شیعه را در دستور کار قرار داده‌اند، گفت: دشمنان به دلیل اینکه چشم دیدن وحدت بین حوزه‌های علمیه و دانشگاه را ندارند دائم به دنبال توطئه علیه نظام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل در مصلای این شهر، سمت و سوی حرکت رئیس جمهور را انقلابی و مورد نظر مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: رئیس جمهور با برقراری ارتباط صمیمانه با همسایگان و شرکت در نهادهای اقتصادی دنیا، می‌خواهد ایران را از منزوی شدن خارج کند.

امام جمعه آران و بیدگل، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با پیشرفت عرصه‌های مختلف نسبت به کشورهای بزرگ دنیا برتری دارد، افزود: استکبار جهانی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا بتواند در ارتباط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای روسیه و چین خلل ایجاد کند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و بعضی از کشورهای منطقه بدانند که الان زمان قاجار و پهلوی نیست که بتوانند ایران را تجزیه کنند، افزود: دشمنان ایران بدانند که مانور نظامی ایران در منطقه ارس و موشک باران اقلیم کردستان عراق، پیام به غرب است که نمی‌توانند مرز ارمنستان را با تحریک آذربایجان تغییر بدهند.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند حضور قدرتمند ایران در هوا، زمین و دریا و وحدت مردم ایران را ببینند، یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند، اغتشاشات اخیر به خاطر اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا است.

امام جمعه آران و بیدگل، با بیان اینکه دشمنان ایجاد تفرقه بین سنی و شیعه را در دستور کار قرار داده‌اند، تصریح کرد: دشمنان به دلیل اینکه چشم دیدن وحدت بین حوزه‌های علمیه و دانشگاه را ندارند دائم به دنبال توطئه علیه نظام هستند.

وی تصریح کرد: کشورهایی که حقوق زن را در ایران بهانه قرارداده‌اند، خودشان ناقض حقوق زن در کشورهایشان هستند و با سلاح زنان یمنی، سوری و فلسطینی را از بین می‌برند.

حجت الاسلام سلیمانی، با بیان اینکه ۶۰ درصد دانشجویان و کارمندان دانشگاه‌های کشورمان زن هستند، ابراز داشت: اگر توجه به قشر زن در جمهوری اسلامی ایران نبود، حضور ۶۰ درصدی دانشجوی زن در کشورمان معنایی نداشت.

وی به حضور چشمگیر بانوان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۴۲ درصد پزشکان، ۳۵ درصد ورزشکاران، ۳۵ درصد اعضای هیئت علمی، ۲۶ درصد مهندسین، ۲۲ درصد دارندگان گواهینامه رانندگی و ۱۸ درصد کارکنان بخش خصوصی کشورمان بانوان هستند.

امام جمعه آران وبیدگل به افزایش مربیان ورزشی زن از ۹ نفر به ۳۵ هزار نفر را از برکات نظام اسلامی ایران دانست و افزود: افزایش داور ورزشی از ۷ نفر به ۱۵ هزار نفر و کسب بسیار بالای مدال‌های کشوری بانوان از دیگر برکات این نظام است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha