دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
امام جمعه تریت حیدریه

حوزه/ امام جمعه تربت حیدریه تصریح کرد: اگر برای فردی شرایط درس خواندن مهیا بود اما به آن عمل نکند در قیامت باید پاسخگو باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام معلمی در جمع طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) تربت حیدریه گفت: اگر برای فردی شرایط درس خواندن مهیا بود اما به وظیفه اصلی خود که درس خواندن است عمل نکند در قیامت باید پاسخگو باشد.

وی با اشاره به اینکه عمر و جوانی جزو اولین مواردی است که در روز قیامت از انسان سؤال می پرسند، افزود: دادگاه عدل الهی مثل دنیای امروزی نیست که با رشوه و حقه بازی حل شود بلکه آنجا مکان توقف است و باید جوابگو باشیم.

امام جمعه تربت حیدریه اضافه کرد: طلاب علوم دینی از همان ابتدا در کنار درس به تقوا و معنویت اهمیت بیشتری دهند، زیرا اینکه افرادی از نظر جایگاه‌های علمی به مقطعی بالا برسند، اما معنویت در آنها رشد نکند، بی فایده است.

وی در پایان تصریح کرد: ما باید علاوه بر امیدوار بودن به بخشش گناهان، از غضب الهی خوف داشته باشیم و آنقدر بی‌خیال نباشیم که عمرمان تباه شود.

تلاوت قرآن، پخش سرود جمهوری اسلامی و صلوات خاصه و همچنین تذکرات مدیر مدرسه پیرامون برنامه آموزشی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha