یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
زنان لرده

فرماندار دشتستان از برگزاری همایش ملی «نقش زنان استان بوشهر در استعمار ستیزی» و گرامیداشت حماسه زنان منطقه لرده استان بوشهر علیه استعمار انگلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، احمد بنافی فرماندار دشتستان امروز در نشست ستاد برگزاری همایش ملی نقش زنان استان بوشهر در استعمار ستیزی و استکبار ستیزی و گرامیداشت حماسه زنان منطقه لرده استان بوشهر علیه استعمار انگلیس از برگزاری همایش زنان لرده خبر داد و گفت: این همایش در روزهای ۱۴ و ۱۵ آبان در شهر بوشهر، برازجان و منطقه لرده برگزار خواهد شد.

وی حماسه زنان لرده را یکی از حماسه‌های بزرگ در استان بوشهر عنوان کرد و اظهار کرد: تاکنون به اندازه کافی به این حماسه بزرگ توجه نشده است و برگزاری این همایش ملی نقش زنان استان بوشهر در استعمار ستیزی و استکبار ستیزی می‌تواند نقش مهمی در معرفی این حماسه بزرگ داشته باشد.

بنافی با بیان اینکه برگزاری چنین رویدادهایی گام موثری برای مقابله هجوم دشمن است گفت: لازم است این واقعیت ها به صورت هنرمندانه به جامعه معرفی شوند.

فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه در رویارویی بزرگی در عرصه جنگ شناختی هستیم اضافه کرد: در مواجهه با جبهه غرب در جنگ روایت‌ها هستیم؛ دشمن دنبال تحریف و به چالش کشیدن ارزش‌ها در ایران اسلامی است و می‌خواهد مقابل تمدن نوین اسلامی ایستادگی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha