دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حمید نیکزاد، مشاور وزیر آموزش و پرورش

حوزه/ دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش از فعالیت ۱۸۰ مدرسه وابسته به حوزه در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام حمید نیکزاد، مشاور وزیر آموزش و پرورش امروز در گردهمایی سالانه ائمه جمعه، مدیران، رؤسای آموزش و پرورش، معاونان تبلیغ حوزه ها و مدارس علمیه لرستان و مربیان پرورشی مدارس استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، گفت: ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش تمام همت خود را برای تعمیق باورهای اعتقادی و دینی بین دانش آموزان بکار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تضعیف باورهای دینی و انقلابی جامعه به ویژه نسل جوان است، افزود: در این رابطه معلمان، مبلغان و مربیان باید روشنگری و بصیرت افزایی داشته باشند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به باور دانش آموزان ورود نکرده ایم و در مدارس کرسی های آزاد اندیشی دینی برگزار شود، اظهار کرد: دانش آموزان با روحانیون و مربیان پرورشی ارتباط خوب و صمیمانه ای دارند و آنان را امین و مشاور خود می دانند.

حجت الاسلام نیکزاد با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد شکاف در جامعه است، خاطر نشان کرد: دشمن برای تحقق اهداف خود بنیه اعتقادی و دینی دانش آموزان را هدف قرار داده که در این زمینه باید هوشیار باشیم.

وی بر تقویت کنشگری طیف انقلابی در مدارس تأکید کرد و گفت: ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در راستای تربیت دینی دانش آموزان ۴۰ برنامه در زمینه های گوناگون برای اجرا برنامه ریزی نموده است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در پایان از فعالیت ۱۸۰ مدرسه وابسته به حوزه خبر داد و یادآور شد: ضروری است تعداد این مدارس افزایش یابد و با اجرای برنامه های کمی و کیفی در راستای تعمیق باورهای دینی نسل نوجوان و جوان جامعه کوشا باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha