یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر/ حضور طلاب تهرانی در راهپیمایی 13 آبان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان ماه گفت: یوم الله ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نقش برجسته ای در تاریخ انقلاب اسلامی دارد و بزرگداشت آن که محور کانونی آن ترویج اندیشه استکبار ستیزی و نقطه کانونی آن شعار مرگ بر آمریکا است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه ذات نظام سلطه دشمنی با جمهوری اسلامی است اظهار داشت: گرامیداشت این روز فرصتی برای اعلام مواضع و نمایش ایستادگی و مقاومت مردم ایران دربرابر زیاده خواهی آمریکا و دیگر کشورهای که داری خوی استکباری است.

وی بیان داشت: مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در تمامی شهرهای استان بوشهر با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی، جوانان، دانش آموزان و دیگر اقشار برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جمالی اعلام کرد: مراسم راهپیمایی در شهر بوشهر جمعه ۱۳ آبان ساعت ۱۰:۳۰ صبح از جلوی بسیج مرکزی تا مصلای جمعه بوشهر با سخنرانی حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر اسبق آموزش و پرورش و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس برگزار می گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha