دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت الاسلام حبیب باقری معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کرمانشاه در جلسه با مسئول بنیاد مهدویت شهرستان هرسین

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کرمانشاه از انعقاد تفاهم نامه برگزاری دوره های دانش افزایی معارف مهدویت ویژه مبلغین و مبلغات مدارس امین هرسین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام حبیب باقری امروز در جلسه ای با مسئول بنیاد مهدویت شهرستان هرسین، اظهار داشت: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ مهدویت در میان دانش آموزان، از برگزاری دوره های دانش افزایی مبلغین و مبلغات امین، حمایت همه جانبه خواهیم کرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کرمانشاه گفت: با برگزاری این دوره ها هر چه بیشتر مبلغین و مبلغات امین و به تبع آن دانش آموزان با معارف مهدویت در سطح مدارس آموزش و پرورش آشنا خواهند شد.

وی در پایان گفت: ترویج فرهنگ مهدوی در مدارس باعث رشد معنویت و امیدواری در میان دانش آموزان خواهد شد تا جلساتی با این موضوع در مدارس برگزار شود.

آشنایی مبلغین مدارس امین هرسین با معارف مهدوی

در ادامه جلسه نیز مسئول بنیاد مهدویت شهرستان هرسین گفت: برای توانمند سازی مبلغین طرح امین، در نظر داریم کارگاه های آموزشی و تربیت مربی معارف مهدویت به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برگزار کنیم.

وی در پایان گفت: با تجهیز مبلغین طرح امین به معارف مهدوی، دانش آموزان هر چه بیشتر با فرهنگ انتظار و زیبایی های حکومت کریمه امام عصر(عج) آشنا می شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • صادقی از اسلام آباد غرب IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    0 0
    مراقب باشیم که با معرفی جایگاه ولایت فقیه است که می توان دانش آموزان را با فرهنگ مهدویت آشنا کنیم.
  • ح. جمالی فرد IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    0 0
    بی عشق خمینی(ره) نتوان عاشق مهدی(عج) شد #امت ما حزب الله است# سید علی روح الله است اگر به ولایت فقیه از بین دندان معتقد بودیم، زمینه ساز ظهور منجی خواهیم بود.
  • علیمرادی از کنگاور IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    0 0
    ترویج دهندگان واقعی فرهنگ مهدوی، امامین انقلاب، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، و مدافعان حرم، خصوصا شهید حاج قاسم سلیمانی بوده و هستند.
  • ع.احمدی از هرسین IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 0
    اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی با هدایت پیامبر گونه امام راحل و مقام معظم رهبری جلوه ای از زیبایی های فرهنگ ظهور و نوید آمدن آن خلیفه معصوم(ع) است. رضایت امام عصر(عج) در حمایت از جمهوری اسلامی بدون ترس و واهمه و نام بردن از برکات ولایت فقیه در محافل و مجالس مهدویت و داعای ندبه است. اگر نگوییم که شهدا با فرمان ولایت از آغاز نهضت اسلامی تا بحال همه زمینه ساز ظهور بوده اند مسیر ترویج مهدویت را اشتباه طی کرده و میکنیم. # شرمنده شهدا و حاج قاسم نشویم.
  • ف.قاسمی IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    0 0
    لازم است در دوره های ترویج فرهنگ مهدویت نسل جوان را هر چه بیشتر با ولایت فقیه آشنا کنیم و سخنان امام(ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی را در خصوص فرهنگ انتظار به طور دقیق تدریس شود. باید مراقب بود به اسم مهدویت جریانات انحرافی برای خود سربازگیری نکنند.