یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علامہ عارف حسین واحدی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عارف حسین واحدی به نمایندگی از شورای علمای شیعه و شورای همبستگی ملی پاکستان شهادت زائرین بی‌گناه در شاهچراغ را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین عارف حسین واحدی نائب رئیس شورای علمای شیعه و عضو شورای همبستگی ملی پاکستان با سید محمدعلی حسینی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان دیدار و شهادت زائرین بی‌گناه در شاهچراغ را تسلیت گفت.

وی در دفتر یادداشت ضمن محکومیت ترور در شاهچراغ(ع) شیراز، نوشت: این مصیبت را به نمایندگی از رئیس شورای علمای شیعه پاکستان به مردم غیور ایران، مقام معظم رهبری و به خانواده شهدا تسلیت عرض می نمایم. هدف قرار دادن زائرانی که برای زیارت و عبادت به یک مرکز معنوی مقدس آمده اند توطئه ای علیه دین و انقلاب اسلامی است. افراط گرایان پشت این گونه فجایع است که تحت حمایت استعمار و ضد اسلامی جهانی قرار دارند. ما به شدت اقدام آنان را محکوم می کنیم.

عضو شورای همبستگی ملی پاکستان به نمایندگی از این شورا تاکید کرد: موضع شورای همبستگی در قبال چنین فجایع روشن است که اینها تاکتیک های قدرت های امپریالیستی علیه امت اسلامی است تا مسلمانان ضعیف باشند. مسلمانان نباید با درگیری و اختلاف یکدیگر دعوای آنها را قوی‌تر کنند. شورای همبستگی ملی همیشه در تلاش است که با تقویت وحدت بین مسلمانان با چنین توطئه هایی مقابله کند و مسلمانان در همه سطوح متحد شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha