چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
جشن ازدواج پاسداران

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه طرح کنترل جمعیت سیاستی آمریکایی است گفت: آمریکا این سیاست را برای تسلط و کنترل ایران طراحی و اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جشن ازدواج زوج های پاسدار با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سردار حسن شاهوار، فرماندهی سپاه ولیعصر(عج)، معاونین و زوج های جوان پاسدار امروز در سالن امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری پس از اجرای خطبه عقد نمادین و تبریک به تمامی زوج‌های حاضر در سالن، با تاکید برحدیث پیامبر اکرم(ص) در خصوص ازدواج و فرزند آوری بیان کرد: جوانان باید در امر ازدواج تعجیل کنند و با توکل بر خدا به سرعت پس از ازدواج داری فرزند شوند چراکه این سنت پیامبراکرم(ص) و اهل بیت(ع) است.

وی با اشاره به فرهنگ غلط غربی کنترل جمعیت افزود: سرمایه اصلی هر کشوری برای دسترسی به عزت و پیشرفت در تمام عرصه ها، جمعیت جوان و زیاد آن کشور است؛ لذا جوانان باید با دوری از فرهنگ غلط غربی کنترل جمعیت، به فرزند آوری روی بیاورند تا جمعیت کشور را جوان و پویا نگاه دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه طرح کنترل جمعیت سیاستی آمریکایی است گفت: آمریکا این سیاست را برای تسلط و کنترل ایران طراحی و اجرا کرد که اگر جوانان هوشیار نباشند و فرزندآوری را زیاد نکنند، تا ۳۰ سال آینده با جمعیتی پیر رو به رو می‌شویم و در آن زمان است که دیگر خبری از عزت نخواهد بود و باید در برابر استکبار جهانی سر خم کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری در رابطه با فتنه آمریکایی و اغتشاشات اظهار کرد: آمریکا در فتنه و اغتشاشت اخیر، با کارهایی مثل تعرض و هتک حرمت روحانیون و مساجد، از نیت اصلی خود که ضربه زدن به اسلام و دین مردم است، پرده برداشت.

وی ادامه داد: باید بدانند که آرزوی تبدیل ایران به سوریه ای دیگر را با خود به گور خواهند برد چراکه جوانان آگاه ایرانی به هیچ عنوان تن به فتنه های آنها نمی‌دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن آرزوی خوشبختی برای زوج‌های جوان از تمامی دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ها خواست که در زمینه ازدواج و فرزند آوری، فرهنگ سازی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha