یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ سخنرانی آیت الله اعرافی در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه حضرت الوالفضل(ع) لرستان

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه امروز وحدت و انسجام ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی، خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است، گفت: استکبار جهانی، توسعه و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون را تحمل نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر شهرستان، با اشاره به اینکه امروز وحدت و انسجام ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی، خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است، اظهار داشت: استکبار جهانی، توسعه و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون را تحمل نمی‌کند.

وی با بیان اینکه مردم استان لرستان، مردمی ولایی و انقلابی هستند و وفادار به آرمان‌های اسلام و نظام خواهند بود، خاطرنشان کرد: ولایتمداری، شجاعت و بصیرت مردم استان لرستان در مقابل دشمنان و مقابله با ظلم و ستم زبانزد و ستودنی است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه زنان و مردان این دیار در صحنه‌های مختلف نظام ولایتمداری و انقلابی بودن خود را نشان داده‌اند، گفت: دشمنان بدانند ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی و جوانان غیور، اجازه تعرض دشمن به خاک ایران را نخواهند داد و هر گونه یاوه گویی را پاسخ خواهند داد.

آیت الله اعرافی با اشاره به نقش حوزه‌های علمیه در پیشبرد اهداف دینی و انقلابی جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، گفت: برای مقابله با هجمه‌های دشمنان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تقویت حوزه‌های علمیه و ارتقا زیر ساخت‌های مکان‌های دینی و علمی ضروری است.

عضو فقهای شورای نگهبان بر لزوم ارتقاء بصیرت دینی و انقلابی مردم برای مقابله با هجمه‌های دشمنان تأکید کرد و یادآور شد: ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی آگاه و هوشیار هستند و هرگز فریب دشمن را نخواهند خورد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha