چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 1054180
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
البرز

حوزه/ امام جمعه شهرستان فردیس در دیدار با اعضای اتحادیه خرازی و صنوف وابسته، خواستار پیگیری جدی مسئولین در خصوص رفع این مشکلات شد.

حجت الاسلام روستایی مدیر امور مساجد شهرستان فردیس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در البرز، از نشست صمیمی اعضای اتحادیه خرازی و صنوف وابسته با حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه فردیس خبرداد.

حجت الاسلام روستایی با اشاره به لزوم توجه به رفع موانع و مشکلات اصناف در بازار، اظهار داشت: جایگاه اصناف به عنوان متولیان بازار، در نظام اقتصادی کشور مهم و حیاتی است.

وی تصریح کرد: صنوف مختلف از دیرباز در کنار انجام فعالیت‌های اقتصادی، نقش بسزایی در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، به ویژه مذهبی داشته‌اند و همچنین مشارکت بازاریان در جریان‌های سیاسی و پیوندی که با سایر گروه‌ها برقرار می‌کردند، از واقعیت‌های انکارناپذیر تاریخ سیاسی، اجتماعی کشور است.

مدیر امور مساجد فردیس با بیان اینکه فعالیت‌های اصناف از بطن جامعه بوده و دائماً در تعامل متقابل با نیازها و تقاضاهای مردم هستند، گفت: حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان فردیس در این جلسه پس از استماع پیشنهادات و موانع پیش روی صنوف، خواستار پیگیری جدی مسئولین در خصوص رفع این مشکلات شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha