چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
اغتشاشات

حوزه/ مؤسس مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان گفت: دشمنان به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی و از بین بردن اتحاد و یکپارچگی ملت ایران است، بنابراین باید نسبت به تبلیغات دشمنان بصیرت و آگاهی داشته و از نظام و اصل ولایت دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه‌ از گرگان، نشست بصیرتی با محوریت «جهاد تبیین، روشنگری و بصیرت افزایی در مسائل روز» با حضور کارکنان، اساتید و طلاب مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان امروز برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام حسین طاهری مؤسس مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان، اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی، آمریکا، کشور ایران را از ایالت‌های خود تلقی می‌کرد، اما حرکت بزرگی به نام انقلاب اسلامی ایران صورت گرفت که در آن خواسته‌ها، شعارها و ایده‌آل‌های مردم، دین، انقلاب و معنویت بود.

وی به مهمترین دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و افزود: با وجود تمام تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان، انقلاب اسلامی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و علمی پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

مؤسس مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان ادامه داد: رسانه‌های غربی تلاش می‌کنند تا خدمات و ثمرات انقلاب را ناچیز جلوه داده و افکار مسموم خود را به جوانان تزریق کنند، بنابراین لازم است مبلغان دین، دستاوردها و حقایق انقلاب را در جامعه تبیین کرده تا نسل جوان تحت تأثیر توطئه‌های دشمنان قرار نگیرند.

حجت‌الاسلام طاهری با بیان اینکه در سیستم مدیریتی و اجرایی کشور، اشکالاتی وجود داشته و دارد و دشمنان از این مشکل سو استفاده می‌کنند، گفت: وجود مشکلات در کشور دلیل بر این نیست که تحت تأثیر تهاجم فرهنگی دشمن قرار گرفته و با اغتشاش، آتش زدن قرآن و پرچم مقدس کشورمان بر روی تمام ارزش‌ها و مقدسات اسلامی خط بطلان بکشیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی، نظام، از بین بردن اتحاد و یکپارچگی ملت ایران بوده و در رأس آن ولایت را نشانه گرفته‌اند، لذا باید نسبت به تبلیغات دشمنان بصیرت و آگاهی داشته و از نظام و اصل ولایت دفاع کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha