چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این‌که بسیار تا اهداف انقلاب اسلامی در عرصه تبلیغات و رسانه فاصله داریم، گفت: سازمان رسانه ای در حال تولیدات قابل توجهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از، حجت الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی امروز در دیدار رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: رؤسای ادارات و مبلغین در خط مقدم کار جهادی و تبلیغ هستند.

وی با بیان این‌که بسیار تا اهداف انقلاب اسلامی در عرصه تبلیغات و رسانه فاصله داریم، افزود: اقدامات خوبی در حال انجام است و سازمان رسانه ای در حال تولیدات قابل توجهی است. بضاعت در سازمان نسبت به رسانه اندک و محدود است اما آنقدر که توان بوده ورود کرده ایم. در عرصه رسانه‌های تبلیغات اسلامی یکپارچگی صورت گرفته و به صورت جدی مسائل رسانه ای دنبال می شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: در حوزه رسانه‌ یک سرمایه گذاری خوبی صورت گرفته و در زمینه نوجوان نیز به دنبال سرمایه گذاری جدی هستیم. در عرصه بانوان نیز اهتمام وجود دارد.

عنوان کرد: در زمینه بین المللی در مقطعی معاونت جداگانه بین الملل وجود داشت و هم اکنون اگر تغذیه فکری و هم افزایی در عرصه بین الملل صورت می گیرد موردی ندارد و طلاب و مبلغین می توانند ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha