پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
امیر حاجیلو

حوزه/ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای‌ شمالغرب نزاجا با بیان اینکه وحدت نیروهای مسلح در طول جنگ تحمیلی حماسه‌ها آفرید، گفت: عملیات آزادسازی سوسنگرد اوج وحدت نیروهای مسلح در دفاع مقدس بود.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، امیر سرتیپ علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای‌شمالغرب نزاجا امروز در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد، اظهار داشت: بارزترین جلوه رهبری حضرت امام خمینی(ره)، تاثیر شگرف ایشان در روحیه آحاد ملت و نیروی‌های مسلح بود.

وی با اشاره به شرایط کشور در اوایل آغاز جنگ گفت: با ولنگاری بنی صدر، ذهنیت غلطی که می‌گفت خوزستان را رها کنیم و بیاییم در ارتفاعات خرم آباد دفاع کنیم، حاکم بود ولی وقتی پیام الهی امام خمینی(ره) صادر شد و فرمودند که سوسنگرد باید آزاد شود، این شهر در یک روز آزاد شد.

ارشد نظامی ارتش در شمال‌غرب کشور تصریح کرد: امروز خط فکری امام خمینی(ره) الگوی فکری فرماندهان نیروهای مسلح است و با این تفکر بود که توانستیم در مقابل قدرت‌های غرب و شرق بایستیم و ابهت آنها را بشکنیم.

وی با بیان اینکه وحدت نیروهای مسلح در طول جنگ تحمیلی حماسه‌ها آفرید، اظهار کرد: عملیات آزادسازی سوسنگرد اوج وحدت نیروهای مسلح در دفاع مقدس بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای‌شمالغرب نزاجا گفت: امروز وقتی می‌بینیم جمهوری اسلامی ایران از دانش روز دنیا در هوافضا و سلول‌های بنیادی و نانو و ژنتیک برخوردار است، همه آنها را مدیون خون شهدا و ایثار جانبازان و آزادگان هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha