دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امیر علی عمو زاده مدیر کل ارشاد قم

حوزه/ عموزاده با بیان اینکه هدف از برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی مدیریت راهبردی، ایجاد همگرایی و انس بین فعالان فرهنگی است، گفت: این دوره آموزشی، آغاز یک حرکت فرهنگی مطلوب‌تر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امیرعلی عموزاده (امروز جمعه، ۲۷ آبان) در اولین دوره توانمند سازی مدیریت راهبردی که ویژه مدیران مؤسسات فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم در تالار فرهنگ و هنر برگزار شد، به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله که فرمودند: مؤمن آینه مؤمن است»، اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از این همایش این است که همگرایی و انسی بین فعالان فرهنگی ایجاد کنیم و بحث توانمندسازی مؤسسات و کانون‌ها توسط خود فعالان صورت بگیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اظهار داشت: در این دوره، نقاط ضعف و قوت شناسایی می‌شود و فعالان فرهنگی با قدرت بیشتر در این مسیر حرکت خواهند کرد.

عموزاده افزود: فعالیت‌های فرهنگی و شبکه سازی و تشکیلاتی که صورت گرفته است، باید مورد واکاوی قرار بگیرد و این دوره آموزشی، آغاز یک حرکت فرهنگی مطلوب خواهد بود.

وی یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی درصدد است که کمیسیون‌های مختلفی جهت برگزاری فعالیت‌های فرهنگی تشکیل دهد تا کارهای فرهنگی به صورت مطلوب تر انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha